"A jó könyv mindig megtalálta, ma is megtalálja azokat, akiknek íródott." - Vavyan Fable

2012. március 6.

Thomas C. Brezina - Angyalokkal csókolózni veszélyes

Thomas C. Brezina - Ördögi angyalok 1.Sziasztok!
Itt is vagyok a megígért bejegyzéssel. :) A könyv első részének címe: Angyalokkal csókolózni veszélyes. 
Vajon szabad angyalokkal csókolózni? A 13 éves Vicky számára a válasz több mint kristálytiszta: naná! Vicky egy átlagos problémákkal küszködő átlagos tinédzser. Két barátnőjével, Nessával és Gloriával együtt egy szerelmi nyomozóirodát vezetnek, de ahogy ez lenni szokott: reklám nélkül nem működik semmi... Ám ekkor jön a mentőötlet - szórólapok! A legmegfelelőbb helyszín pedig egy temető, ahol Azrael, a magányosan ácsorgó angyalszobor pont kapóra jön a fotózáshoz. Vicky a fénykép kedvéért megcsókolja a márványszobrot, de egy szörnyű balesetben a szobor darabokra hullik. Azrael a szerencsétlenségnek köszönhetően átadja a lánynak a képességeit, és attól a perctől kezdve Vicky élete fenekestül felfordul...


Ez könyv nekem már nem az első volt az írótól. És nem is az utolsó! Főleg, mert a sorozat két részes. :) Legalábbis eddig. Bár már sok embertől hallottam, hogy 3 részes. :/ Hát... nem tudom. Én eddig nem hallottam folytatásról. De ha megtudok valamit, megírom! :)
Két nap alatt kiolvastam. Ez azt jelentené, hogy nagyon tetszett. Nem az a tipikus angyalos sztori. Egészen más. Ez amolyan tini-fantasy. :) Nem árulok el vele sokat, ha leírom, egy tini (13 éves) lányról szól, aki megcsókol egy angyalt. De még még milyen angyalt!!! Bizony...ennek következményei vannak...

Hát...erről szól az első rész. :) 
Nekem nagyon tetszett! :)

Írta: Honey
Pontozás: 5/5

0 hozzászólás:

Megjegyzés küldése