"A jó könyv mindig megtalálta, ma is megtalálja azokat, akiknek íródott." - Vavyan Fable

2012. augusztus 14.

Ezer szó - A Thousand Words



Sziasztok!

Egy fim kritikával jelentkezem!:)

A főszerepben Eddie Murphy. :)



Ha Eddie Murphy, akkor vígjáték! Eddie + vígjáték = röhögés!
Most sincs ez másként. Rögtön írom a kritikát, de előtte egy kicsit a filmről! :)




Jack McCall (Eddy Murphy) egy gyors beszédű, nagy dumás ügynök, aki szinte bármikor, bármilyen megállapodást képes tető alá hozni. Önös érdekekből udvarolni kezd egy gurunak is, Dr. Sinja-nak is, ám amikor a nő rájön hogy ki akarja használni, egy mágikus fát ültet Jack kertjébe. A fán éppen 1000 levél van, és minden egyes szó után, amit Jack kiejt, egy levél lehullik róla – amint pedig az utolsó levél is lehullik róla, meg fog halni. Jack kénytelen lesz abbahagyni a süketelést, és új módszert kifejleszteni a kommunikációra.

*

Mi van akkor, ha az embernek megvannak számlálva a szavai? (Pontosan ezer szava maradt.) Ha nem mindegy, mikor mit, és mennyit mond? 
Jack McCall pontosan tudja erre a választ.
Jack igazi szószátyár... egészen addig, amíg nem jön képbe az a titokzatos fa. Ha a férfi kimond egy szót, a fáról lehull egy levél. És mi történik egy fával, ha elveszti az összes levelét? ... Meghal.
A fa tulajdonképpen Jack-et jelképezi. Amit a fa érez, azt Jack is ---> rengeteg vicces jelenet a filmben! :D
És vajon miért van ez az egész?

Én tesómmal néztem. Eléggé unatkoztunk, és mondta, hogy nézni kéne valami filmet. Megegyeztünk a vígjátékban, de én még nem tudtam eldönteni, hogy olvassak-e vagy mozizzak vele.
Hát mikor meghallottam, hogy ki lesz a főszerepben, elhihetitek, hogy a filmezést választottam! És nem bántam meg! :) (Azóta is hálás vagyok a tesómnak!)

Végre egy igazi vígjáték! Jó sokat lehet rajta nevetni... Már amúgy is nagyon régen láthattuk filmvásznon a híres színészt, így jól esett egy kis nosztalgiázás.
A stílusa vígjáték mellett dráma is. (Nyugi, ezen nem sírtam! :D)

Nem mondom, hogy fetrengtem a röhögéstől ("csak" a térdemet csapkodtam nevetéstől fuldokolva), de azért nem kaptam kevesebbet, mint amire számítottam. (Jó... sokkal többet se, mivel gyakorlatilag nem tudtam, mit várhatok el! :D)

Íme egy kép arról, hogy hogyan festhettem film közben:
 

És egy kép arról, hogyan nézhetett ki Pocok a film végén:D *dörzsöli a tenyerét*
image


Így utólag elég sok rossz kritikát olvastam róla, amit én nem is értek (és szerintem Pocok sem). 
Olyasmiket, hogy ez nem éppen egy ütős visszatérése Mr Murphy-nek. 
Hát... nem tudom. Szerintem nagyon jó volt!!! :/ :)

Ajánlom-e? Persze.
Nézzétek -e meg? Naná! (Feltéve, hogy szeretitek Eddie-t meg a vígjátékokat!:))



Írta: Honey:)
U.I.:Bocsi a rövid véleményért!
U.I.2.:Hali, Pocok vagyok. Honey-nak utólagos elnézését kérem a posztjába piszkálgatásért, de én tegnap este néztem végig ezt a filmet. Valami istentelen jó volt! Ami vicces, hogy Honey ezen nem pityergett, én viszont egy részét rendesen végigbőgtem a filmnek. Gratulálok Eddie Murphy-nek. Régen láttam ilyen vicces, megható és mégis tanulságos mozit. Tényleg. Nagyon jó volt :) 

0 hozzászólás:

Megjegyzés küldése