"A jó könyv mindig megtalálta, ma is megtalálja azokat, akiknek íródott." - Vavyan Fable

2012. november 8.

Értelmes elmefuttatás

Sziasztok!
Gondolkodtatok már rajta, hogy Folt miért is ilyen pozitúrában zuhan lefelé?
Én eltöprengtem rajta, hogy ha az ember háttal zuhan a Föld felé, akkor nem a másik irányba kellene hajlania a lábának?

Nekem ez tűnik reálisnak. Folt még megpróbált kinyomni egy hidat a levegőbe vagy mi? Mondjuk... Úgy is lehet értelmezni, hogy nem háttal, hanem lábbal lefelé zuhan, és még visszafordul a menny felé. Igen, bizonyára az utóbbinak van több értelme... Csak nem kezd el tornázni miközben kitépik a szárnyait... 
De az is lehetséges, hogy pörögve közelít felénk, és ez csak egy pillanatkép. Persze, értem én, hogy így ezerszer drámaibb, és talán lehetséges is lenne ilyen pózba zuhanni, szóval ezt ne vegyétek szőrszálhasogatásnak. Csak mostanában sokat filóztam rajta, és gondoltam megosztom veletek is az elméleteimet.
Ti mit gondoltok?

Írta: Pocok
U.I.: Félreértés ne essék, imádom Foltot!

4 hozzászólás:

  1. Na ebbe én is beszállok! :D
    Most szólok pihent vagyok!...

    Folt a kép alapján szárnyakkal hagyta el a mennyországot. Mi van ha nem is zuhant? Mi van ha repült és csak később zuhant? Mondjuk pont azért mert elhullatta útközben a tollait és utána már nem működött a dolog. Szerintem azokra is nézett vissza. Legalább is biztos nem azért, mert bánja, hogy bukott lett, hisz Ő unt rá az arkangyalok szeszélyes viselkedésére...

    Vagy, ha az elejétől kezdve zuhant akkor valószínűleg tényleg vissza fordult és integetett. :D Kitudja lehet-e ilyet sosem zuhantam még sehonnan. XD

    És a legésszerűbb magyarázatom. Miért is viselkedne úgy a teste mint egy emberé ha egyszer nem is az? :)

    VálaszTörlés
  2. Hm... Tegyük fel, hogy repülve hagyta el a mennyet, és út közben kezdtek hullani a tollai... Akkor nem bukdácsolnia kellene?
    Mondjuk az utánanyúlós dolog is lehetséges, a kérdés csak az, hogy akkor most a tollak vagy a menny felé kapott? A tollakkal kihullottan nem sok mindent kezdhetne, a mennyet meg amúgy is saját akaratából hagyta ott, szóval igazából egyik ok sem stimmel.

    Ejnye Folt, jól feladtad nekünk a leckét! XD

    VálaszTörlés
  3. Ha megengeditek, csatlakozom hozzátok, csak hogy ne hagyjam komi nélkül. :D
    Az én elméletem az, hogy a kép akkor készült, mikor "Folt" egy trambulinon ugrált, és különböző pozíciókban próbált a levegőben... "repülni". Aztán megszerkesztették a képet. És mi meg most itt elemezzük. :D
    Na és a drámai hatással egyértelműen egyetértek! :D (A kis hatásvadászok!:D)
    Puszi: Honey:)
    U.i.: Bocsi a kiábrándító válaszért... :D :||

    VálaszTörlés
  4. Nem akartam reálisan gondolkodni és értelmes magyarázatot adni pont azért, mert alapból a sztori se valós eseményeken alapul...
    De ha a kép keletkezésének körülményeit kell vizsgálni akkor totál igazat adok Honey-nak.
    Ez tényleg egy felugrok fényképezzetek le kép, ami egy jó photoshoppal lett olyan amilyen. Félreértés ne essék szeretem a képet. :)
    A drámai hatás meg...
    Igazából akár bukdácsolhatna is ez csak egy pillanatkép.
    Az biztos nem a menny után kapaszkodik. Ez az alternatíva megbukott.
    És az is igaz, hogy a tollakkal nem ér semmit szerintem akkor is azok után nyúl. Már ha magamból indulok ki. Ha valamit elejtek én utána kapok még akkor is ha tudom, hogy esélytelen hogy elkapjam. :D Vagy leveszem lábbal amit sok esetben hangos káromkodás követ. :D

    VálaszTörlés