"A jó könyv mindig megtalálta, ma is megtalálja azokat, akiknek íródott." - Vavyan Fable

2013. szeptember 7.

A szürke ötven árnyalata film - főszereplők

Sziasztok!
Nos, én nagyon kíváncsi vagyok, ti hogyan vélekedtek a főszereplőkről. Őszintén szólva Christian szerepére nem Charlie-t választottam volna az írónő helyében, de nyilván a sminkesek és maga a színészi játék rengeteget alakíthat még a véleményemen. 
Az Anastasiát játszó színésznő szerintem remek választás, nem hiszem, hogy vele nagy gondok lennének. :) 

Dakota Johnson

Matthew Bomer (bal) vagy Paul Walker (jobb) az, akit igazán Christianos karakternek tartok. Sajnálom, hogy nem őket választották, de mint mondtam, változhat a véleményem. 

Írta: Honey:)

2 hozzászólás:

  1. Nekem a női szereplő sem túlzottan jön be. :/ Megfogom nézni a filmet, mert érdekel, hogyan valósítják meg. De szerintem választhattak volna ennél jobban a könyvhöz illő színészeket. Én eleinte nagyon Matt Bomert szerettem volna, de aztán már nem, mert hallottam valami olyasmit, hogy Ő nem vállalja. Így áttértem Ian Somerhalder *-* A női szerepre pedig leginkább Alexis Bledelt tudtam elképzelni. :)
    Viszont majd úgyis meglátom, hogy a két kiválasztott színész, hogy teljesít. :D

    VálaszTörlés
  2. Teljesen egyetértek veled. :) Ian is nagyon jó lett volna, az biztos :D Sajnálom, hogy végül nem őt választották. Alexis is tényleg jobb lett volna.
    Na, majd meglátjuk mit hoznak ki ezek a színészek magukból. Még az is lehet, hogy meg fogunk lepődni. :D

    VálaszTörlés