"A jó könyv mindig megtalálta, ma is megtalálja azokat, akiknek íródott." - Vavyan Fable

2014. március 8.

A Futótűzről pár szóban

Nem rég volt szerencsém végre valahára megnézni Az éhezők viadala második részét, a Futótüzet.
A film vége után csak ennyit tudtam kinyögni: Hú...
Számomra bőven túlszárnyalta az első részt. Az éhezők viadalával a legnagyobb problémám az Arénában töltött idő volt, amit én egyszerűen halálra untam. Emlékszem, mennyire idegesen mentem a moziba, izgultam, mit hogyan oldanak meg... Kifelé jövet viszont csalódottság volt bennem.

A Futótűz az Arénás részeket mérföldekkel jobban megoldotta, mint az elődje, ez a rész izgalmas volt, érdekes, a képi világa természetesen gyönyörű, és Jennifer Lawrence továbbra is az egyik kedvenc színészem maradt.


Alig várom a Kiválasztottat, sőt, valamilyen szinte még annak is örülök, hogy ketté szedik a filmet. Legalább hosszabb ideig maradhatunk Katniss világában (ami amúgy nem valami tökéletes és idilli hely, de értitek :)). 

Viszont a közelmúltban a sorozattal kapcsolatban hallottam egy rossz hírt is. A Plutarch Havensbee-t alakító színész, Philip Seymour Hoffman februárban elhunyt. A Lionsgate biztosította a rajongókat arról, hogy bár részvétüket fejezik ki ez ügyben, a 46 éves színész halála nem fogja befolyásolni a filmeket, és mindenképpen találnak valami megoldást erre az új helyzetre.
Elég szomorú, hogy minden sikeres adaptációt ilyen esetek kísérnek. Emlékezzünk csak a Harry Potterre, ahol a Dumbledore-t játszó Richard Harris az első két rész leforgatása után Hodgkin-kórban meghalt. Bár az is igaz, hogy a Harry Potter filmeket úgy általában egy csomó szerencsétlenség érte...

Visszakanyarodva a Futótűzhöz: Remek volt! Remek színészek, elképesztő látványvilág, nagyon jó betétdalok! Minden szempontból imádtam. :)
De nem csak én.

A film összesen 7 db MTV Movie Awardsra lett jelölve, többek közt a legjobb harc, legjobb film és legjobb női előadó (Jennifer Lawrence) kategóriákban is.
Screen Shot 2014-03-06 at 11.32.30 PM

Azt hiszem, ezek után az egész fandom hatalmas elvárásokkal fordul a folytatások felé :D 

0 hozzászólás:

Megjegyzés küldése