"A jó könyv mindig megtalálta, ma is megtalálja azokat, akiknek íródott." - Vavyan Fable

2012. május 19.

Bree Despain - Fekete bárány 1,2

Sziasztok!
Már régóta szeretnék szánni erre a sorozatra egy bejegyzést, de tegnap sikerült elolvasnom a második részt, így csak most került rá sor.
Az írónőt Bree Despain-nek hívják, mint az már a címből is kiderült, és ő a természetfeletti lények közül a vérfarkasokat dolgozta fel.

Tékozló fiú. Veszélyes szerelem. Halálos titok. Grace Divine a helyi lelkész lánya mindig is tudta, hogy valami rettenetes történt azon az éjszakán, mikor Daniel Kalbi eltűnt, bátyja, Jude pedig vérbe fagyva tért haza. Most, hogy Daniel visszajött, Grace-nek választania kell iránta érzett növekvő vonzalma és bátyjához való hűsége között. Ahogy Grace közelebb kerül Danielhez, megtudja az igazságot arról a rejtélyes éjszakáról és arról, hogyan mentse meg szeretteit, ám ezért talán legféltettebb kincsével kell fizetnie: a lelki üdvével.


Szép volt, jó volt, de bőven elég volt. Annyira nem ájultam el tőle, mint egy Csontvárostól, de azért jó könyv volt. 
Főszereplőnk Grace Divine, a lelkész lánya, és akinek van egy tökéletes bátyja, Jude Divine. Grace szomszédjában lakott egy fiú, Daniel, akivel mind ő, mind pedig a bátyja nagyon összebarátkozott, és nagyon kedvelték egymást. Grace persze még kislányként beleszeret Danielbe. 
Majd történik egy kis incidens, ugyanis egy nap Daniel rejtélyesen eltűnik, Jude pedig teljesen sokkosan tér haza. Grace több éven át hírét sem hallja Danielnek.
Csakhogy egy teljesen átlagos napon, amikor főhősünk rajzórára igyekszik a teremben találja elveszett barátját. 
Innentől kezdve bonyodalmak sora szakad a nyakukba: gyilkosságok, szerelem, urbatok...


A második kötet: 

Amikor Grace úgy döntött, hogy Daniel szerelmét választja, akaratlanul is kiszolgáltatta bátyját, Jude-ot a farkasnak. Grace mindenre hajlandó, hogy bátyját megtalálja, még arra is, hogy egy jóképű idegennel összefogjon, aki megígéri, hogy segít neki. De ahogy egyre közelebb kerülnek egymáshoz, úgy éled fel Grace-ben a farkas, és kapcsolata Daniellel egyre inkább széthullik.

Az első rész annyira nagyon nem volt durva, de ez... Miután elolvastam csak bambulni tudtam, és egy napig a befejezésen járt az eszem. Valami hihetetlen jó volt!
Mondjuk én néha legszívesebben lecsaptam volna Gracet, Danielt meg felrúgtam volna a holdra, hogy mégis miért csinálják ezt egymással?????? De persze nem tettem. 
Ahhoz, hogy a vége ilyen legyen, ez minimum kellett. Továbbá szó esik a fülszövegben a jóképű idegenről, aki engem a sírba vitt, hogy most jó vagy gonosz, de a végén persze fény derült rá. 
Jude pedig... Szerintem jogosan használhatom rá az idióta jelzőt. És a becsavarodottat is. Jude egy nagyon érdekes személyiség, és róla sem tudom eldönteni, hogy most mi a szándéka. 
Azt hiszem, mindenkit rendesen összezavartam, de én is el vagyok tévedve, hogy akkor most ki ,kivel, miért, hogyan stb...?
A fő gonoszunk pedig nagyon király! Róla nem árulok el sokat, bár ki lehet következtetni, kicsoda.

Nem is zagyválok tovább, mert annyira tetszett a könyv, hogy két értelmes mondatot sem tudok írni róla, de még mielőtt elkezditek olvasni, mindenkit figyelmeztetek, hogy a vége egy hatalmasan óriási függővég, és lehet, hogy idegrohamot kaptok tőle. Én legalábbis kaptam... Egy kisebbet. 

Ha az első rész nem jött be, ne aggódjatok, ez garantáltan tetszeni fog. Már aki szereti a műfajt :)

Írta:Pocok
Pontozás: 5/4
U.I.: Természetesen van következő része, de az még magyarul nem jelent meg. Itt a borító:

2 hozzászólás:

  1. Szia !
    Kérlekszépen irjál nekem egy emal-t beszélni szeretnék veled !(: _Nagyon jó lenne ha tényleg beszélnénk , kérdeznem kell valamit és örülnék ha barátok lennénk . By.: Kisss Éva

    VálaszTörlés
  2. Szia! Szívesen írnék neked, de nem tudom az e-mail címed. A miénk konyvfan@gmail.com, vagy ha személyesen velem szeretnél beszélni, akkor ocmemorie@gmail.com.
    Üdv.:Pocok

    VálaszTörlés