"A jó könyv mindig megtalálta, ma is megtalálja azokat, akiknek íródott." - Vavyan Fable

2012. május 21.

This Means War - Kémes Hármas


Sziasztok!
Már régóta tervezem, hogy megnézem ezt a filmet. Hát a napokban rászántam magam. Most meg meg is írom nektek a véleményem. :)

Szerelemben és Háborúban mindent lehet...

A gyerekkori barátságoknál csak egy valami erősebb. A szerelem. A tökéletesen kiképzett titkos ügynökök kötelességtudatát csak egy valami írhatja felül: a barátság. Vagy a szerelem…
Két régi jó cimbora (Tom Hardy és Chris Pine) megzavarhatatlannak tűnő kapcsolatát alaposan összezavarja, hogy mindketten fülig beleesnek egy csajba (Reese Witherspoon). Máskor a versengés ritkán fajul tovább néhány pofonnál: ám ebben a speciális esetben fel kell készülnünk valami egyébre: a vetélkedő szerelmesek ugyanis nemcsak igen jól ismerik egymást, de a világ legveszélyesebb, legtitkosabb szervezetének jól kiképzett, nagyon titkos ügynökei is.
A szerelmi torzsalkodást így aztán fegyverdörgés kíséri: ami high-tech kütyü bevethető, azt ők be is vetik: a nőt akarják mindenáron. A küldetés nem lehetetlen. Csak romokban hever utána New York.


A Charlie angyalai filmek és a Terminátor: Megváltás rendezője a gyors vágások és gyors poénok híve, aki új akcióvígjátékban mindent bevet: humor, látványos akciójelentek, romantikus pillanatok, és mindez Reese Witherspoon, Tom Hardy és Chris Pine főszereplésével.

Én nagyon sokat vártam ettől a filmtől. És meg is kaptam.
Minden benne volt, ami egy igazán jó filmhez kell. Sok-sok humor, akció és egy kis romantika is. :D
A színészek hozták a formájukat. Szerintem nagyon jók voltak. A szinkronhang is rendben volt. Mellékesen megjegyzem, hogy szinte mindenkinek -de a főszereplőknek biztosan- kék vagy zöld a szeme. :DD
Maga a sztori nagyon szórakoztató és érdekes. Bár nekem az akció részével volt egy kis bajom. Az eleje elég zavaros. Nem is igazán értettem. (Nem nagyon volt részletezve.)
Ebben a filmben nem is az akciós részekre mentek rá, hanem inkább arra, hogy hogyan is szerzi meg a két srác a csajt. Mivel CIA ügynökökről van szó, ezért esetükben érdekesebb módszerekre lehet számítani.
Tehát nekem nagyon tetszett. Olyannyira, hogy már másodjára néztem meg. :)

Vajon sikerül nekik meghódítani Laurent? 

És ha igen, akkor kinek? 
És mi lesz a fiúk barátságával?

Ti kinek szurkoltok? ;)


Az előzetes:


És néhány kép:




 

 

Jó filmezést! :)
Írta: Honey-Bunny :)

2 hozzászólás:

  1. Én Tuck-nak szurkoltam... :/ :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A nővérem is! :D
      De azért még biztos tetszett a film! :)
      Puszi: Honey-Bunny:)

      Törlés