"A jó könyv mindig megtalálta, ma is megtalálja azokat, akiknek íródott." - Vavyan Fable

2012. július 11.

Karib-tenger kalózai 5?

Sziasztok!
Mint azt már többször is taglaltam, elég nagy Johnny Depp rajongó vagyok, és mostanság rákaptam a Karib-tenger kalózai c. sorozatának az újranézésére. A 4. rész befejezése után csak úgy poénból rákerestem, hogy csinálnak-e újabb filmet, és mi volt a válasz? Még szép :D

Ahogy így utána olvastam, elég zűrös híreket kaptam a film felől. A forgatókönyv írását még a 4. rész leadása előtt elkezdték. Szinte biztosak voltak a sikerben. És habár az Ismeretlen vizeken bevétele az 1 millió dollárt is meghaladta, sokan lehurrogták. Talán mert kimaradt belőle a jól bevált Orlando-Keira szerelmi szál, és lecserélték őket Penélope Cruz-ra.

A The Daily Star megkérdezte Orlando Bloom-ot A három muskétás premierjén, hogy visszatérne-e a Karib-tenger kalózai 5-ben, a színész pedig egyértelműen reagált: "Szomorú vagyok, hogy a negyedikben nem kaptam helyet, nagyon hiányzik a munka velük." - mondta. "Ha azt mondanák, hogy térjek vissza, azonnal megtenném."-olvasható a cinestar.hu oldalon.


A forgatókönyvvel is bajok voltak, ugyanis miután Terry Rossio leadta a szkriptet, a Disney enyhén szólva bepipult, hogy mennyire elrontotta, és újraíratta szerencsétlennel az egészet. 


A korábbi években az is felmerült, hogy Johnny Depp nem kap szerepet a következő részekben, és helyette egy új színészt keresnek (nem Jack Sparrownak), aki köré felépíthetik az egész sztorit. Az én meglátásom, hogy az emberek igenis Jack-ért nézik a filmet, és nem azért, mert hű most kalózos, hű most hosszú szoknyás lányok szaladgálnak benne, hű most de tök jó ez az effekt. Egyszóval az emberek felét sem érdekelné és nem költenének a mozira, ha nem Johnny Depp botladozna a rossz fiúk orra előtt. 
De szerencsére ez a butaság alaptalan, hisz Johnny szereti Jack figuráját, és csakis a forgatókönyvön múlik, hogy beszáll-e a filmbe. És nagyon úgy néz ki, beszáll. Csak egy kis szünetet kért. (Ami alatt kijöttek a 2012-es filmjei) Szegénynek dugig van a programos füzetecskéje. 

Írta:Pocok
U.I.:Valószínű, hogy 3D-s lesz az 5. rész :))

0 hozzászólás:

Megjegyzés küldése