"A jó könyv mindig megtalálta, ma is megtalálja azokat, akiknek íródott." - Vavyan Fable

2013. február 2.

Megfilmesítik a Vérbe öltözött Annát!

'Anna Dressed in Blood'"Vérbe öltözött Anna a vászonra megy – a Los Angeles Times értesülései szerint legalábbis filmet fognak forgatni Kendare Blake nagysikerű romantikus rémregényéből. A dolog még nem hivatalos, de a produceri teendőket állítólag nem más, mint a twilightos Stephenie Meyer végzi majd, aki a Sundance Filmfesztiválon most bemutatott Austenlandnél már hasonló feladatokat látott el, de korábban ő volt az Alkonyat – Hajnalhasadás egyik producere is." - olvasható a konyves.blog.hu-n. 
Na, emberek (és Anna Korlova rajongók), mit kell erre mondani? 
ÉLJEEEEEN!! 
Elképesztő, mennyi sikeres könyvet dolgoznak fel mostanában...  :DD 

Írta: Pocok 

3 hozzászólás:

  1. Szia!
    Pont az utolsó mondatra gondoltam mikor elkezdtem olvasni a bejegyzést, bár én néha félve ülök le egy-egy könyvadaptáció elé, de nem állítom, hogy mind csapnivalóan rossz. Viszont van ami képes olyan szinten lebutítani az eredeti történetet, hogy fáj. XD Néha jobb ha egy könyv könyv marad, de kivélek persze mindig vannak és lesznek is. :)
    Kíváncsian várom!
    Vii

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Ebben nagyon egyetértek! Mondjuk, előfordulnak olyan esetek is, amikor a film jobban sikerül, mint a könyv. XD
    Remélem azoknak a YA regényeknek a feldolgozásait, amiknek mostanában megvették a jogait, nem fogják elrontani. Bár ez elég sok mindenen múlik, nemcsak a rendezőn vagy éppen a színészeken.... :)

    Üdv.: Pocok

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez is igaz! :)
      Ebben én is reménykedek és igazából minden olyan olvasott könyv film változatának a sikerében, amit olvastam. :)
      Na igen a rendezés egy dolog, ahogy a színészek játéka is, bár egy rossz színészi teljesítmény igazán karakterromboló tud lenni.
      Mindenesetre nem árt nyitottnak lenni más elképzeléseire se. Én mindig azt mondom, hogy mivel nem én rendezem, ami ugye esélytelen, jobb ha befogom a szám. :D

      Törlés