"A jó könyv mindig megtalálta, ma is megtalálja azokat, akiknek íródott." - Vavyan Fable

2013. február 3.

Csitt,csitt fancast #4

Sziasztok!
Végre elérkeztünk Folthoz :D
Nem is húzom tovább az eredmény mutatását :D



Igen igen. A borítón és a Finale előzetesben szereplő modell, Drew lett az első. 
Milyen meglepő :P 


A második Drew Roy lett.
Ezt a kört a sok Drew nyerte XD


A harmadik az általam imádott Steven Strait (Testvériség). 


A negyedik, aki pont lecsúszott a dobogóról, nem más, mint a Teen Wolf sztárja, Tyler Posey


Ötödik lett Steven R. McQueen, az Vámpírnaplók Jeremyje. 


Hatodik Avan Jogia a V, mint Viktóriából. 


Hetedik Matt Lanter. 
(Ez csak előnyös fotó, valójában nem ennyire jó pasi xD)

Nyolcadik, és egyben az utolsó pedig Shiloh Fernandez, aki a Lány és a farkasban alakította Petert. 


Érdekes jelöltek voltak, kíváncsi vagyok, a valódi castingra melyikük fog jelentkezni. De ahogy Becca is mondta korábban, lehet, hogy egy teljesen ismeretlen színésznek sikerül majd megszereznie Folt szerepét. 
Semmi sem biztos :) (Csak az adó és a halál, de ez most nem idevág XD) 

Írta: Pocok 

4 hozzászólás:

  1. Egyértelműen Drew Roy lenne Folt:) Neki van a legkarakteresebb arca hozzá:) Szerintem a többi túlságosan latin-amerikai Folthoz képest. Én valahogy a napbarnítottsága ellenére Európai arcvonásokkal tudom elképzelni:) Te nem?:D

    VálaszTörlés
  2. Hm... Ezen így még nem is gondolkodtam, de jobban megnézve, Drew Roy tényleg egész "foltos" :D

    VálaszTörlés
  3. Hééé..ezzel én vitába szállnék szerintem Matt Lanter jó pasi! :D és szerintem is Drew Roy az igazi *-* ♥

    VálaszTörlés
  4. Szerintünk Matt Lanter bizonyos szögekből tényleg jó pasi... :D bizonyos szögekből XD
    Azt hiszem, Drew Roy rajongótábora háromszorosára duzzadt a Csitt,csitt fanoktól :D

    VálaszTörlés