"A jó könyv mindig megtalálta, ma is megtalálja azokat, akiknek íródott." - Vavyan Fable

2013. április 21.

Mozis összefoglaló:)

Sziasztok!
Megint mozit látogattam :)
A Képszakadást néztem, és azonnal beszélek is róla, de előtte még néhány dolog.
Kint van a Csontváros plakátja, és a Futótűzé is, bár abból nem a madaras, hanem amikor Katniss és Peeta állnak egy nagy épület előtt, és az egész kép világos. A poszterre pedig nem is az volt írva, hogy Futótűz, hanem hogy Győzelmi körút.
Emellett ugyebár ment Vasember előzetes, plusz már annak is kint van a plakátja.


Na, ezen a hétvégén két filmet is láttam, bár csak egyet a moziban, de nyugi, mind a kettő aktuális :D



Az első a Tökéletes hang. Már korábban hallottam róla, de nem volt kedvem megnézni mert hülyeségnek tartottam, aztán Honey belinkelte nekem a poharas jelenetet, és... Megnéztem :D
Amúgy a főszereplő Anna Kendrick, aki az Alkonyatban Jessicát alakítja.
Iszonyat klassz film volt! Volt benne romantika, humor, és sok sok zene! Csak ajánlani tudom :)
"A Tökéletes hang nem lett tökéletes, mégis veszett módon szórakoztató és szerethető, roppant aranyos film. Vannak esetek, amikor az ember könnyedén túllép a negatívumokon, hiszen a pozitívumok akkora hévvel söprik el azokat, hogy mást nem is tehetne - a Tökéletes hang erre remek példa."


A másik, amit ténylegesen moziban néztem, az ugyebár a Képszakadás. 
Valami eszméletlen beteg és vicces film volt! Nem telt el úgy egy perc, hogy ne nevettem volna. 
Azt hittem egy komplett Másnaposok plágium lesz, de nem! 
Még most is elmosolyodom ha a poénos jelenetekre gondolok benne... Nagyon jó volt! :) 

Értékelések: 5/5* 
Írta: Pocok
U.I.: Skylar Astin mind a két filmben játszott, és mind a kettőben nagyon jó volt :D 

0 hozzászólás:

Megjegyzés küldése