"A jó könyv mindig megtalálta, ma is megtalálja azokat, akiknek íródott." - Vavyan Fable

2013. augusztus 15.

Vihar szeli ketté (Égszakadás 1.)

Sziasztok!
Olvastátok már Shannon Messenger új könyvét?

"MEGTÖRT A MÚLT
ELVÁLASZT A JÖVŐ
ÖSSZEKÖT A SZERELEM


A tizenhét éves Vane Westonnak fogalma sincs arról, hogyan élte túl tíz éve a pusztító tornádót, amely megölte a szüleit. Azt sem tudja, hogy a gyönyörű, sötét hajú lány, aki a vihar óta minden éjjel felkavarja álmait, vajon valóban létezik-e. Csak reménykedik benne.
A lány létezik, de nem ember. A tizenhét éves Audra szilf, egy levegőelementál, aki képes kommunikálni a széllel. Ezenkívül őrző – Vane őrzője –, és esküt tett, hogy bármi áron megvédi a fiút. Még ha a saját életét kell is feláldoznia.
Miután egy meggondolatlan lépés elárulja hollétüket az ellenségnek, aki mindkettőjük családját meggyilkolta, Audra kénytelen emlékeztetni Vane-t a származására. Tudásával együtt azonban Vane egy olyan emléket is felidéz, amelyet Audra mindenképp feledtetne vele. A legnagyobb veszélyt pedig még csak nem is az egyre közeledő harcosok jelentik, hanem a kettejük között fellángoló, tiltott szerelem." 


Elég jó kritikákat találni róla :) 
Mit gondoltok? Megéri? :D 

2 hozzászólás:

  1. Még nem olvastam, de szerintem elég romantikus. (szerintem számomra túlságosan is) eddigi kritikákból, meg hát már a tartalomból is ezt szűröm le. :D De volt már, hogy kellemesen csalódtam az ilyennek hitt regényekben, szóval szerintem elolvasom. Nagyon szép a borítója!!!

    VálaszTörlés
  2. Az ezer százalék, hogy romantikus :D
    Engem az elején a borítója fogott meg, de utána a fülszöveg miatt valahogy elment tőle a kedvem.
    Nemrég egy blogos kritika miatt került fel mégis a várólistámra :D
    Remélem, valamikor sikerül beszerezni. :)

    VálaszTörlés