"A jó könyv mindig megtalálta, ma is megtalálja azokat, akiknek íródott." - Vavyan Fable

2013. augusztus 22.

Csontváros - a film!

Sziasztok!
Nem mondom, hogy frissen, kipihenten és üdén írom nektek ezt a posztot így éjjel fél tizenkettőkor, de bevallom, nem tudom csukva tartani a szám :)
Alig pár perce értem haza a moziból, és mit néztem? Természetesen a Csontvárost!

Hamarosan hozok majd olyan kritikákat is róla, amiket nem annyira elfogult emberek írtak, mint én, és amik valóban rendesen elemzik a filmet.
Mert én most többnyire csak fangirlingelni meg sikítozni tudok.
Látni, hogyan jutott el a regény a forgatókönyvtől a vászonig, és aztán a székekbe ülve, popcornt zabálva teljesen elmerülni a világában, valami fenomenális élmény!
Amikor a mozi előtt megláttam azt a rengeteg embert, akik mind-mind a Csontvárost jöttek megnézni, magamban helyeslőn bólogattam. Lehet, hogy nem öltöztek be, lehet, hogy nincsenek telerajzolva rúnákkal, mint a nagyon kemény fanok, de akkor is a TMI fandom részei voltak. Vagyis lettek.
Ilyenkor esik csak le az embernek, hogy tényleg egy közösség lettünk :)

A film pedig eszméletlen lett! Az üvegházas és a Dumort hoteles jelenetek nagyon... hű, padlót fog tőlük az ember! Persze persze, nem száz százalékosan könyvhű, de az a néhány változtatás belefért :D
Magnus szeme eszméletlen, a démonok iszonyat gusztustalanok, Jamie Campbell Bower pedig annnnnyira Jace!
Innentől kezdve senkinek egy szava sem lehet ellene! Tény, hogy rengetegen nem őt szerettük volna a szerepre, de látva Clary-vel, Simonnal, árnyvadászcuccban, szaltózgatva... Ezt a karaktert JCB-re szabták!

A zenéken és Bach történetén hátast dobtam :D Eszméletlen, mit ki nem képesek találni!
Vicces volt, romantikus, nagyon izgalmas, akciódús!
Nem hiába mondják, hogy nem csak lányoknak való. Fiúk, bátran üljetek be rá! Megéri!
Ami pedig a feliratot illeti: Ezerszer, sőt, trilliószor jobb volt, mint szinkronosan!

Örülök, hogy a TMI fandom része lehetek, és gyakorlatilag elszálltam a filmtől :)
Aki olvasta a Csontvárost, annak kötelező. KÖTELEZŐ!

Írta: Pocok
U.I.: Sietősen, kapkodva, fáradtan és mégis totál bepörögve : )

0 hozzászólás:

Megjegyzés küldése