"A jó könyv mindig megtalálta, ma is megtalálja azokat, akiknek íródott." - Vavyan Fable

2014. január 24.

MTV Movie Brawl 2014 - Hogy is állunk?

Én személy szerint nem szoktam figyelemmel követni az MTV Movie Brawlt, ez idén is így volt, csak mostanában, mikor már a döntő felé közeledünk, néztem fel a verseny oldalára. 
Hogy kiknek szurkoltam? Természetesen Az éhezők viadala: Kiválasztottnak, mert bár még nem sikerült megnéznem a Futótüzet, nagyon várom a 3/1. részt:) Akkor ott van még az Amerika Kapitány és a Pókember (igen, bevallom, titkon gigantikus Marvel-fan vagyok :D), A hobbit, a Vámpírakadémia és a Beavatott.

Az első sokk ami ért, az a Veronica Mars vs. Kiválasztott meccsnél volt. Készüljetek, mert ez megviselheti a rajongók idegeit. 
A Veronica Mars LEGYŐZTE a Kiválasztottat. A Kiválasztottat! Annak a sorozatnak egy tagját, ami több milliós bevételt hozott a konyhára, amiről a világon szinte minden ember hallott már, és amiért rengetegen rajonganak! Ezt a filmet verte meg a Veronica Mars, egy mezei sorozat spin-offja. 

A második tragédiám, hogy szembe került egymással a Vámpírakadémia és a Beavatott. 
Őszintén szólva nem hittem volna, hogy bármelyik adaptáció is idáig eljut, de hát vannak még csodák :) Ennek ellenére idegőrlő, hogy pont ők mérkőznek egymással. Habár jelenleg a Beavatott áll nyerésre, még bármi történhet, én pedig itt ülök, és az egeret mozgatom egyik kis körből a másikba, hogy akkor most melyikre is szavazzak... 

Három nap múlva következik a végső nagy finálé, lehet a kedvencekért izgulni! :) 

Írta: Pocok 

0 hozzászólás:

Megjegyzés küldése