"A jó könyv mindig megtalálta, ma is megtalálja azokat, akiknek íródott." - Vavyan Fable

2018. január 3.

Várólista 2017 - Lya összegzése

> pinterest: ellemartinez99 <Lássuk, könyvekben nézve hogy is sikerült az a 2017-es év!
Olyan boldogan vetettem bele magam a tavalyi várólista csökkentésbe, csupa érdekes, vonzó, cseppet sem mazochista könyvet választottam… mégsem sikerült.


TELJESÍTVE:

Sarah J. Maas - A tűz örököse és Árnyak királynője
Év vége felé közeledve került sor mindkét regényre, és meg kell mondjam, nem bánom, hogy így megcsúsztam a felzárkózással a sorozatot tekintve.
Már az Üvegtrón óta imádtam Sarah-t, az ACOTAR után szerelmes lettem az írásaiba, és ezek a könyvek is pont jókor találtak meg, pont jókor kezdtek kacsintgatni rám a könyvespolcról.
Imádtam minden sorukat. Karácsony előtt még a Viharok birodalma is megérkezett, ami bearanyozta az ünnepeket, és amiről nemsokára érkezik az értékelés.

Cassandra Clare - Éjfél kisasszony
Ezt a könyvet szintén sokáig halasztgattam, de Maas sorozata után annyira bennem volt a bugi valami újért, valami másért, hogy végül ehhez nyúltam. Kicsit tartottam tőle, vajon Clare tud-e újat mutatni, meg tud-e lepni még az árnyvadászok világában. Nem ájultam el tőle, néhol egészen kiakasztott, de összességében szerettem. :)

Ally Carter - Don’t Judge a Girl by Her Cover
Ally Carter teljes Cammie, a Kaméleon sorozatát lenyomtam még valamikor talán nyár elején. Nem írtam róla egy szót sem, és valószínűleg nem is fogok, de emberek… Rendesen megkomolyodott a sztori a későbbi kötetekben. Az első rész még cuki, rózsaszín, a végére meg elrabolnak embereket, lövöldöznek, Zach-et szeretjük, stb.
Aki meg tudja oldani, hogy angolul elolvassa, annak nagyon ajánlom!

J. K. Rowling - Harry Potter és az elátkozott gyermek
Nagyon nehéz erről a könyvről beszélni, mert iszonyú megosztó volt a maga módján. Egyrészt örültünk, hogy de jó, még több Harry Potter, másrészt sírtunk, mert minőségileg nem ért fel az eredeti sorozathoz. Mindenesetre én örültem, hogy olvashattam.

Mary E. Pearson - Az árulás szíve
Újabb megosztó könyv, ezúttal inkább csak nekem. Miután elolvastam és megírtam róla az értékelést, kíváncsiságból felugrottam Molyra, és szétnéztem, vajon mi lehet a többiek véleménye. Óriási meglepetésemre úszkált a regény a teljesen pozitív visszajelzésekben, és sokan éppen azokat a dolgokat jelölték meg érdekesnek és jónak, amitől én irtóztam, és ami nekem túlzásnak tűnt.
Ezért különlegesek az emberek. Mindenkinek más tetszik.

J. L. Armentrout - Ellenállás
Habár én hamarabb olvastam, rásóztam szegény Sziszire a vélemény megírását, aki nagyon hasonló érzésekkel fejezte be a könyvet, mint én. Mind a ketten többet vártunk tőle.


NINCS TELJESÍTVE:

Marissa Meyer - Scarlet
Annyira, de annyira bele akartam préselni még az év végébe, de egyáltalán nem sikerült. Az első oldalt, ha elolvastam, ugyanis mint fentebb említettem, megérkezett a drága Viharok birodalma, és tudjátok, prioritások.

George R. R. Martin - Királyok csatája
Ez egy vicc volt. Nem is értem, hogy gondoltam. Talán bujkált bennem a kisördög, hogy legalább egy abszolút teljesíthetetlen könyvet is beleírjak a ’17-es várólistámba.

Victoria Schwab - Az Archívum
Istenem, milyen régóta el akarom már olvasni szegényt… Tudom, hogy jó, tudom, hogy tetszene, de akárhányszor belekezdek, mindig elmegy tőle a kedvem. :(

  
Összességében? Elégedett vagyok.
Tízből hét könyvet sikerült elolvasni, végre felzárkóztam az Üvegtrónnal, és még elszántabban állok neki a 2018-as várólistámnak.


Ha tavaly majdnem sikerült, idén mennie kell, igaz? :D 

Lya

0 hozzászólás:

Megjegyzés küldése