"A jó könyv mindig megtalálta, ma is megtalálja azokat, akiknek íródott." - Vavyan Fable

2013. január 7.

A burok...

Sziasztok!
Igen, Stephenie Meyer legújabb könyvéről van szó. A regényből készült előzetest szerettem volna megmutatni.
Én eddig egyáltalán nem akartam elolvasni a kötetet, mert sem a fülszöveg, sem pedig a film beharangozója nem tetszett. Az alapsztori persze érdekes, de féltem, hogy A burok csak valami gyenge próbálkozás lesz az Alkonyat után.
Aztán megnéztem a teljes filmelőzetest...

Most már kíváncsi vagyok rá. Gondolom valami sci-fi féle lesz az egész, erőteljes szerelmi szállal, sok rohangászással meg magas helyekről való leugrálással(az előzetes alapján).
De egész érdekesnek tűnik...

Írta: Pocok


4 hozzászólás:

  1. Mindenképp olvasd el! Nekem sokkal jobban tettszett mint az Alkonyat.Imádtam,2 nap sem volt amíg elolvastam,pedig ha jól emlékszem elég vastag.

    VálaszTörlés
  2. Hm... Ezek után most már tényleg felrakom a könyvlistámra. ;D

    VálaszTörlés
  3. iszonyat jó könyv, az alkonyat elbújhat mögötte!!!! nagyon ajánlom, olvasd el, és nézd is meg:)

    VálaszTörlés
  4. hű, megyek délután a könyvesboltba xD

    VálaszTörlés