"A jó könyv mindig megtalálta, ma is megtalálja azokat, akiknek íródott." - Vavyan Fable

2015. január 28.

Life Book Tag

Mostanában sokszor beleszaladtunk ebbe a „book tag” nevezetű furcsaságba, és gondoltuk miért is ne, tegyünk egy próbát. :D Rengeteg különféle variációja cselleng a neten, mi most egy egyszerűbbet választottunk, a Life Book Taget. 
Ki ne szeretne a saját maga által elképzelt, tökéletes kis világában élni? Ki ne akarna egy elképesztő bátyót vagy olyan iskolát, ahová öröm bejárni? És itt vannak még azok a bizonyos (könyves) álompasik is… 
Lássuk a kérdéseket! :)

1. Kik lennének a szüleid?
Honey: Nehéz válaszolni, mert sokkal több olyan könyv ugrik be, amikben elég kellemetlen szülőkkel találkoztam. Végül a Reménytelenből választottam Karent, a főszereplő nevelőanyját. Spoiler: Igaz, hogy nem az édesanyja, de amit megtett Sky-ért, amin keresztül kellett mennie, és amennyi szeretet ezek után benne maradt, az szavakkal elmondhatatlan.
Pocok: Kelsey nevelőszülei A tigris átkából. Sarah és Mike elég aprócska szerepet kapnak a szériában, és elsőre talán túl engedékenynek vagy felelőtlennek tűnhetnek, de szerintem csak hagyják élni Kelsey-t. Annak ellenére, hogy a fogadott lányuk, nagyon megértőek vele.


2. Ki lenne a nővéred?
Honey: Egyből Layken jutott eszembe a Szívcsapásból, talán mert ezt a könyvet olvastam legutóbb, és megragadt bennem, hogy Lake mennyire csodálatosan gondját viselte a kisöccsének.
Pocok: Dee az Obszidiánból (Luxen sorozat), ez teljesen egyértelmű. Talpraesett, vicces lány, akit lehetetlen nem szeretni, ezen kívül minden lányos dologban tájékozott. Persze, földönkívüli, de nem ítélkezek. :D

3. Ki lenne a bátyád?
Honey: Erre a kérdésre is csuklóból jön a válasz, amióta elolvastam a Twilight sorozatot, tudom, hogy ha nekem bátyám lenne, csakis olyan testvért akarnék, mint Emmett. Akivel lehet hülyéskedni, vicces, állandóan szívat és cukkol, de biztos, hogy mindig, minden helyzetben kiáll mellettem, és feltétel nélkül szeret, óv engem.
Pocok: Dan, a 39 kulcs sorozatból. Bár ő inkább lehetne az öcsém, mégis milyen király gondolat, hogy egy ennyire vicces és okos testvérem legyen, aki világot látott, sok izgalmas kalandot átélt, és a legnehezebb időkben is képes ellőni pár poént.

4. Ki lenne a háziállatod?
Honey: Teljesen leblokkoltam. Háziállat? Könyvekben? Te jó ég, egy sem jut eszembe! Egy vízköpőt sorolhatunk háziállatok közé? *könyörög* Mert akkor egyértelműen Xemerius a Smaragdzöldből. Eleinte kicsit idegesítő volt, de a könyv végére imádni való lett, emlékszem, hogy rengetegszer megmosolyogtatott a kis aranyos.
Pocok: Először Churchre (A végzet ereklyéi), utána Kökörcsinre (Az éhezők viadala) gondoltam, majd rájöttem, hogy bár szeretem a cicákat, nem tartanám őket háziállatként. (Kivéve, ha az Magnus Bane macskaalakban.) Így végül maradt az Üvegtrónból ismert Fürge, aki még a szörnyekkel szemben is megvédte a gazdiját.

5. Hova járnál suliba?
Honey: A Szent Johanna Gimibe. Kell indoklás?! (Cortez... Bocsi, Reni.)
Pocok: Roxfort. Habozás nélkül beiratkoznék… Már ha létezne. :(

6. Ki lenne a legjobb barátod?
Honey: Az Elakadó lélegzetből Sara. Mindvégig kiállt Emma mellett, támogatta, segítette őt, még akkor is, ha nem volt teljesen tisztában azzal, hogy mi is történt a barátnőjével. Az ő barátsága is feltétel nélküli, bármikor lehet rá számítani.
Pocok: Lehet, hogy meglepő lesz, de Jace A végzet ereklyéi sorozatból. Nekem, mint épkézláb, normális pasi sosem tetszett, de nagyon jó fej, és biztos jól érezném magam vele bárhol, bármikor.

7. Ki lenne a másik feled?
Honey: És el is érkeztem a legérdekesebb kérdéshez. Négy név villant be: Evan (Elakadó lélegzet), Holder (Reménytelen), Caleb (Kihasznált alkalom) és Will (Szívcsapás). Igazából mind a négy pasi nagyon közel áll hozzám, mindhármukért odáig vagyok, ezért olyan nehéz választani. *fél órával később* Holder. De csak mert muszáj.
Pocok: Ezen a kérdésen töprengtem a legtöbbet, és végül Renre esett a választásom A tigris átkából. Lehet, hogy néha nyavalyog, és néha túl habos-babos rózsaszín cukormáz az egész karakter, de engem az első résztől fogva levett a lábamról.


Nektek milyen lenne az álomvilágotok? :D 


Honey és Pocok

0 hozzászólás:

Megjegyzés küldése