"A jó könyv mindig megtalálta, ma is megtalálja azokat, akiknek íródott." - Vavyan Fable

2012. szeptember 14.

Csitt,csitt chat

Sziasztok!

Egy korábbi Beccás bejegyzésben már benne volt, hogy szeptember elején élőben lehetett chatelni Fitzpatrick írónővel és Drew Doyon modellel.
Nem tudom, hányan vettetek részt ezen. Nekem sajnos nem volt rá időm, így csak utólag tudtam átnézni a kérdéseket.
Ezek közül hozok most néhányat nektek magyarra fordítva. (Saját fordítás!)

Kérdés:Azon töprengtem, vajon melyik karaktert volt számodra a legnehezebb megírni?
Becca:Hm... Ez könyvről könyvre változott. Folt megírása trükkös volt, mert nem mindig tudtam, mit gondol. Szeretem, hogy ilyen összetett a személyisége. Szeretem, hogy mutat valamit a felszínen, de a tettei és a motivációja nem mindig az amit az olvasó(magamat is beleértve!) hisz. Scott szintén nehéz volt. Talán ezek a srácok azért nehezek, mert pasik... lánytestvérek mellett nőttem fel. Jól ismerem a nőket. A pasik számomra még mindig rejtélyesek(és hárommal élek együtt!).Vee, Nora, Marcie.... Őket könnyű volt megírni. Különösen Vee-t. 

Kérdés:Drew, melyik könyv a kedvenced a sorozatból és miért?

Drew:A kedvencem a Csitt,csitt, valószínűleg mert annyit hallottam róla, és az első képek(borítós képek) után nagyon izgatott voltam, hogy végre elolvashatom. Az első könyvem volt ebben a műfajban, és mikor belekezdtem úgy éreztem, odaragasztottak a regényhez. 

Kérdés:Becca, mi motivált a sorozat megírására?
Becca:Akkor kezdtem el írni a Csitt,csitt-et, amikor a férjem a 24. születésnapomon beíratott egy íróosztályba. Nem tudtam, mit is csinálok. A történet nagy részét a középiskolai éveimre alapoztam. A könyvben sok olyan apró, jelentéktelen részlet van, ami hozzám közel áll, mert vagy velem vagy a barátimmal megtörtént. Persze egy csomó kitalált dolog is van benne. A Csitt,csitt kifejezetten fikció!
Az utolsó három könyv megírására főként az izgalom és az olvasók támogatása késztetett.A Csitt,csitt sikeres volt, és a kiadóm még több részt akart. Nagyon hálás vagyok nektek, srácok, a hatalmas lelkesedésért. Hurrá a könyvimádóknak!

Kérdés:Becca, nem tudom, hogy válaszolhatsz-e erre a kérdésre, de igaz, hogy a Finale-ban Folt utolsó szava az, hogy finale? Pletykálnak róla az interneten...
Becca: IGEN, igaz. Folt mondatai zárják le a Finale-t. Az a tökéletes sor. Heteket töltöttem azzal, hogy eldöntsem, hogyan lehetne lezárni a könyvet... Aztán egyik éjjel a férjem valami vicceset, tökéleteset és szexit mondott, én pedig elloptam a szövegét Foltnak.

Hú, most találtam egy párbeszédet Drew és néhány másik chatelő között... Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de nekem ez egy kicsit.... Foltos. ;)
Persze így magyarban annyira nem jönnek át a dolgok, de remélem értitek majd, mire céloztam. 

Kérdező: Drew, beöltözöl Foltnak idén Halloweenkor?
Drew:(...) Minden kedden és pénteken Folt vagyok. 
Kérdező:Hm... Mi van kedden és csütörtökön?
Másik kérdező: És mit csinálsz a többi napon?
Drew: Haha, ó tudod... csak lógok az egyik közeli billiárd klubban, megnyerek néhány pool játszmát miközben teljesen feketében vagyok... 
Kérdező:Drew, te vagy a tökéletes angyalom, teljesen úgy nézel ki, mint az igazi Folt. 
Drew: Anyukámtól örököltem! 

Na jó, egyáltalán nem jön át.... 


Finale turné állomások:
October 23 – Provo City Library (Provo, UT)October 24 – Changing Hands (Tempe, AZ)
October 25 – Portland B&N (Portland, OR)
October 26 – Blue Willow Bookstore (Houston, TX)
October 27 – 28 – Texas Book Festival (Austin, TX)
October 29 - Books Inc (San Francisco, CA)


Folt karácsonyi bevásárláson?

Írta:Pocok

0 hozzászólás:

Megjegyzés küldése