"A jó könyv mindig megtalálta, ma is megtalálja azokat, akiknek íródott." - Vavyan Fable

2012. szeptember 17.

Saint Germain gróf

Sziasztok!

Éppen friss hírek után böngésztem, amikor meglepő infókra bukkantam.

Az, hogy az Időtlen szerelem trilógiában szereplő Saint Germain gróf valóban létezett, talán nem is annyira nagy dolog, de amit az életrajzában írnak róla.....
Az már nem semmi.


"A legtöbbek szerint az 1690-es években született, de pontosan nem tudni.(állítólag - bár én találtam egy pontos adatot is, szóval mindenki döntse el, mit hisz el.) Saint-Germain gróf saját állítása szerint II. Rákóczi Ferenc fejedelemnek és a fejedelem első feleségének, egy meg nem nevezett, de a Thököly családból származó leánynak, természetes fia. Rákóczi Lipót Lajos György József Antal néven látta meg a napvilágot. Gyermekkorában Gian Gastone, az utolsó Medici herceg pártfogása alá helyezték.A gróf rutinos volt az alkímiában és a misztikus tudományokban. Legfontosabb kutatásai között a Bölcsek kövének létrehozása szerepelt. Ugyebár írtam, hogy állítólag 1690-ben született, de ez nem biztos. Viszont 1789-ben Comtesse feljegyzéseiben állítja, hogy a gróf nem néz ki többnek, mint 40. Utoljára 1820-ban látta a hölgy, de akkor is ugyanezt állította. Életrajzában Albert Vandam egy férfival való találkozásról ír, akinek a külseje nagyon hasonlít a gróf leírására. Utolsó megjelenéséről 1983-ban írnak, amikor öngyilkos lett.
Amit most írok valamilyen szinten elárulhatja, hogy mit akar a gróf elérni - szóval aki ezt meglepetésnek szeretné magának ne olvassa: Szóval a gróf létre akarta hozni a bölcsek kövét illetve a halhatatlanság elixírjét kutatta. Mások szerint képes volt az időutazásra(mint a könyvben).Állítólag megtalálta a halhatatlanság szerét és a bölcsek kövét is létrehozta, ezért lehetséges, hogy még 1983-ban is feltűnt, már ha az ő volt."


Forrás


Én amikor ezt végigolvastam, leesett az állam. 
Mellesleg nemrég, amikor a Rubintvöröst befejeztem még Miro Rákóczi-ról is találtam valamit. Elméletileg ő is élt, és valóban Fekete leopárdként emlegették, bár hosszas keresgélés után sem találtam meg azt az oldalt, ahol ezt olvastam. Nem baj, majd legközelebb. :) 

Írta:Pocok

0 hozzászólás:

Megjegyzés küldése