"A jó könyv mindig megtalálta, ma is megtalálja azokat, akiknek íródott." - Vavyan Fable

2014. február 16.

Barbie apokalipszis

Sziasztok!
Az elmúlt hónapokban arra figyeltem fel, hogy a sikeres filmek ihlette Barbie-k kezdik megszállni a világunkat. Értem én hogy reklám, termékek, stb., és nem is volt velük különösebb bajom, de ma vérszemet kaptam.
Abszolút gyanútlanul böngészgettem a Beavatott rajongói oldalainak környékén, mikor elém ugrott a Barbie-féle Tris és Négyes.
Mutatom:


Még mielőtt megkérdeznétek, ugyan miért furcsa az, hogy Az éhezők viadala után a Beavatott is kapott babákat, közölném, hogy nem ez a furcsa. Nem. 
A forgalmazóknak szíve joga, milyen cuccokat gyártanak le, ki vagyok én, hogy beleszóljak? :) 
De amikor megláttam, hogy a Négyes Barbie hátán TETOVÁLÁS van...! Lefordultam a székről. 
A zombi apokalipszis a múlté, ezek után kezdhetünk félni a babáktól is...
Mondjuk, ha jobban belegondolok, ők már több éve rettegésben tartják az emberiséget, csak most kezdenek igazán hatalomra törni. 

0 hozzászólás:

Megjegyzés küldése