"A jó könyv mindig megtalálta, ma is megtalálja azokat, akiknek íródott." - Vavyan Fable

2013. június 28.

B.M. Grapes - Jóslatok hálójában

Sziasztok!
Elolvastam a Jóslatok hálójában c. könyvet B.M. Grapestől, most meg is hoztam a kritikát a regényről.

Egy nap a Hot Hill-i középiskola faliújságjára valaki kifüggeszt egy Mai hírek értesítőt. Rövidesen kiderül, hogy a hírek nem múltbéli, hanem nemsokára bekövetkező eseményekre vonatkoznak. A jövendölések pedig szépen sorban beteljesednek. Egymás után furcsábbnál furcsább balesetek történnek, öröknek hitt kapcsolatok szakadnak meg, új és rejtélyes barátságok, szerelmek szövődnek.
Három lány a jóslatok nyomába ered. Megpróbálják kinyomozni, ki írja a jövendöléseket. Mit akar elérni a jóslatok írója? Ki lehet a sokat emlegetett, titokzatos JJ? Ki és miért akarja eltenni láb alól az idős matematika tanárnőt? Mi köze a merényletsorozatnak egy különös, régi fényképhez?
Akik a válaszok után kutatnak, az életüket teszik kockára.




Szerintem az egészet azzal rontottam el, hogy túl sok véleményt olvastam róla. Ugyanis azokban a véleményekben az egekig magasztalták. Hogy mennyire izgalmas volt, hogy minden megvolt benne, hogy így, hogy úgy.
Szóval így kezdtem neki. Hogy egy izgi krimis, csajos nyomozós könyvet fogok olvasni. NEM! Ne dőljetek be! Mert én megtettem, és vártam, vártam, de csak nem jött, szóval csalódtam.
Igen, egy csalódás volt nekem ez a könyv, több okból is.
Mindjárt mondom mi a negatívum, de előtte a pozitívumot.

Tényleg csajos volt, meg azért rejtélyes és izgalmas is, és tényleg nagyon kíváncsi voltam, hogy ki is ez a JJ. Meg persze a borító, amiről így utólag tudom, hogy jobban kapcsolódik, mint a könyv elolvasása előtt gondoltam. (Bővebben itt.) Nagyon tetszett, hogy egy kicsikét beleláthattunk Jess életébe. Nem sokat, igaz, én többet is el tudtam volna képzelni. Hát... öö... ennyi.

Negatívumok:

  1. Nem tudtam megszeretni a főszereplőt, sem a pasiját. Oké, a végére csak-csak, de az elején... brr...
  2. JJ kiléte meglepett ugyan, de nem annyira, mint vártam. :( Tényleg nagyobb bummra gondoltam...
  3. Miért kellett bele misztikus szál??? Sokkal, sokkal jobb lett volna, ha nem tesz bele az írónő fantasy elemeket! :( Sajnáltam. Tényleg. 
  4. Igaz, ez már az én bajom, de a romantika sem úgy volt benne, ahogy én szerettem volna :(
  5. És végül a legidegesítőbb dolog: evvel, avval az ezzel, azzal helyett. Ez... *vesz egy mély levegőt, és lenyugszik*

Úgy nagyjából ennyi. Nem is tudok többet írni róla, a pontozásból mindenki döntse el, hogy van-e kedve hozzá.
Előre is szólok, tudom, hogy rengetegen nem értenek velem egyet, de nekem sajnos vagy nem sajnos ez most így jött át.

Pontozás: 3
Írta: Honey:)

0 hozzászólás:

Megjegyzés küldése