"A jó könyv mindig megtalálta, ma is megtalálja azokat, akiknek íródott." - Vavyan Fable

2012. július 13.

Borítómodellek #1 - Clockwork Princess

Sziasztok!
Kíváncsi lélekként folyamatosan azon járt az agyam, hogy vajon ki lehet a C.Princess borítóján lévő modell. Nem tudtam nyugodni, így elkezdtem keresgélni. Találtam is egyet s mást, így gondoltam elkezdek egy új "rovatot", amiben az eddigi eredményekkel hozakodok elő :)






Érdekes hasonlóság van a két kép között... Legalábbis számomra. 
Rákerestem google-on, kidobott egy nevet: Willa Holland. Aki nem mellesleg modell. 


Már csináltak vele Tessás képet, de az csak rajongói alkotás volt. 


Nem biztos, hogy ez a lány pózol Tessaként, de én őt látom a legesélyesebbnek. 

(Villámgyorsan és szétszórtan)Írta:Pocok

0 hozzászólás:

Megjegyzés küldése