"A jó könyv mindig megtalálta, ma is megtalálja azokat, akiknek íródott." - Vavyan Fable

2012. december 28.

A tigris átka film ;)

Sziasztok!
Nekem ez a hír felért egy karácsonyi ajándékkal. Tudjátok, nemrég olvastam el Colleen Houcktól a Tigris átkát, és mit ne mondjak... Elsőre beleszerettem a könyv minden lapjába és szereplőjébe.
Az a nagy harci helyzet, hogy (IGEEEEN!!!) ezt is megfilmesítik. Úgy értem a Tigris Átkát.
Hű... Úgy néz ki, Amerikában rákaptak a sikerkönyvek módszeres feldolgozására.

Tehát, aki eddig nem vette a kezébe, vagy még csak meg sem fontolta, hogy elolvassa, az most sürgősen tegye meg. Kritikát ITT olvashattok róla.

Rajta, emberek! Nem fogtok benne csalódni! :D

Írta: Pocok

9 hozzászólás:

  1. Igazad van a könyv FANTASZTIKUS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :) Én is csak nemrég kezdem bele, de a történet magával ragadott egy perc alatt. Ahhoz, hogy valaki ezt a könyvet megírja végtelen fantátiával kell rendelkeznie. Ez az amit egy írónőnek tudnia kell! Alig várom a filmet!

    VálaszTörlés
  2. Csatlakoznék az előttem szólóhoz! Maga történet úgy magával ragadott , hogy 2 nap alatt meg állás nélkül ki is olvastam. Mondjuk ez senkinek sem tettszett mivel nem lehetett hozzám szólni ....szóval rövidem:Imádom ezt a könyvet! És én is alig várom már a filmet!!

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok! Írtam az írónőnek Twitteren a filmmel kapcsolatban, de nem válaszolt. Szerintem egyelőre ő sem tud róla semmit. Az IMDb szerint 2015-re várhatjuk az adaptációt a mozikban, már amennyire az az oldal megbízható. :/
    P.

    VálaszTörlés
  4. Sziasztok! Nagyon örülök hogy ezt a csodás könyvet megfilmesítik, de félek hogy elrontják a szereplőket, minden illúziót lerombolva.Aki tudja kik játszanak benne, kérem írjon!

    VálaszTörlés
  5. Szia! Még nem kezdődött el a casting :)

    VálaszTörlés
  6. Én is nagyon imádom...! <3
    Valaki tudd vakami infott,hogy mikor adják ki a filmett? Ha igen kérlek ird le!
    Előrre is köszi! <3

    VálaszTörlés
  7. állítólag már megvan a forgató könyv és egy nő fogja meg rendezni akit Shekhar Kapur nak hívnak de ennél többet nem tudok

    VálaszTörlés
  8. Sziasztok!
    A könyv tényleg remek én már a könyvet 4 nap alatt elovastam és minde szereplōbe beleszerettem! Föleg Renbe, az egész könyv csodálatos. Mivel diák vagyok és az angol tanárom találta és nem tudjuk hogy ki-é a könyv ezért elkértem had olvashassam el. Teljesen magával ragadott csak mivel nem az enyém így a többi részét ha megveszem. Akkor az elsöt is megkell venni mert úgy nem mutatt szépen a polcon! De akkor is kiváncsian fogom olvasni a többi részt ha kell a telefonomon vagy megvéve!

    VálaszTörlés