"A jó könyv mindig megtalálta, ma is megtalálja azokat, akiknek íródott." - Vavyan Fable

2012. július 18.

Borítómodellek #2 - City of Lost Souls

Sziasztok!
Igazából az Infernal Devices sorozat borítóin szereplő modellekkel akartam foglalkozni ebben a rovatban, de ma a TMI könyvek egyik modelljét leltem meg. Talán. Mert semmi sem biztos. :) /csak a halál és az adó/

Éppen az egyik tumblr-n császkáltam, amikor megtaláltam ezt mondatot: "Our City of Lost Souls Jace (cover model and book trailer), Judson Birza, was on the television show Survivor and has modelled for Calvin Klein."

Nem vagyok nagy angolos, de szerintem ez azt jelenti, hogy Judson Birza (bárki legyen is) volt a modell a borítón(és a trailerben). A hivatalos honlapokon is kint van.




Írta:Pocok

0 hozzászólás:

Megjegyzés küldése