"A jó könyv mindig megtalálta, ma is megtalálja azokat, akiknek íródott." - Vavyan Fable

2012. február 5.

Csitt,csitt érdekességek

Sziasztok!
Mostanában főként kritikákat vagy ajánlókat olvashattatok, ezért úgy gondoltam ideje kicsit változatosabbá tenni a bejegyzéseket :)
Éppen nézegettem az írók honlapjait, amikor ráakadtam Becca Fitzpatrick-éra.
Már a főoldalon ledöbbentem.
Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de az én információim szerint a Csitt,csitt egy trilógia, erre már a főoldalon ezzel találkozok:



Book 4, FINALE, coming in Fall 2012!


Rendesen meglepődtem. Aztán elkezdtem nézelődni, és találtam egy olyan részt, ahol kérdéseket tettek fel az írónak.
Csak a válaszok lényegét hámoztam ki és írtam le :)

1.A közeljövőben nem lesz filmadaptáció a Hush,Hush-ból.
2.A sorozat 4. és egyben befejező része 2012-ben fog megjelenni.
3. Megkérdezték, mi lesz a negyedik könyvben, mi fog benne történni, erre Becca azt írta, hogy hamarosan megjelenik a borító és a hivatalos összefoglaló.
4.Megkérdezték, hogy hogy hívják a modellt a Hush,hush borítóján. A neve Drew Doyon.
5.Egy Nephilim akkor nem öregszik tovább, ha hűbéresküt tesz egy bukottnak. 
6.Vannak nő nemű bukott angyalok. xD
7.Norának Nephilim vére van, ennek ellenére ő nem halhatatlan, csak az első generációs, vagy tiszta vérű Nephilimek azok. 
8.Hány országban jelent meg a Hush,Hush?Összesen 35-ben: Egyesült Királyság, Németország, Franciaország, Brazília, Tajvan, Vietnám, Indonézia, Japán, Korea, Hollandia,Thaiföld, Lengyelország, Dánia, Svédország, Olaszország, Spanyolország, Portugália, Katalónia, Magyarország, Oroszország, Törökország, Csehország, Szlovákia , Macedónia, Bulgária, Kína, Észtország, Izrael, Litvánia, Görögország, Románia, Szerbia, Horvátország, Norvégia.
(gondolom a 35. az az USA)

Írta:Pocok

0 hozzászólás:

Megjegyzés küldése