"A jó könyv mindig megtalálta, ma is megtalálja azokat, akiknek íródott." - Vavyan Fable

2012. február 10.

Suzanne Collins - Az éhezők viadala



Észak-Amerika romjain ma Panem országa, a ragyogó Kapitólium és a tizenkét távoli körzet fekszik. A Kapitólium kegyetlenül bánik Panem lakóival: minden évben, minden körzetből kisorsolnak egy-egy tizenkét és tizennyolc év közötti fiút és lányt, akiknek részt kell venniük Az Éhezők Viadalán. Az életre-halálra zajló küzdelmet élőben közvetíti a tévé. A tizenhat éves Katniss Everdeen egyedül él a húgával és az anyjával a Tizenkettedik Körzetben. Amikor a húgát kisorsolják, Katniss önként jelentkezik helyette a Viadalra, ez pedig felér egy halálos ítélettel. De Katniss már nem először néz farkasszemet a halállal – számára a túlélés a mindennapok része. Ha győzni akar, olyan döntéseket kell hoznia, ahol az életösztön szembe kerül az emberséggel, az élet pedig a szerelemmel.


Suzanne Collins regénye megjelenése óta hatalmas siker szerte a világon. Az izgalmakban és érzelmekben bővelkedő regényből hamarosan mozifilm is készül.



A könyv valami hihetetlen jó! Az első kötet teljes mértékben a Viadalról szól és annak résztvevőiről.
Nevettem, sírtam,gyászoltam,izgultam.
Fut benne egy szerelmi szál is, ami igazából csak látszat, de még ettől függetlenül is egész érdekes.
Korábban már sok helyen láttam, és sok jó véleményt olvastam róla, ezért úgy döntöttem megveszem.
Nem bántam meg. 
Bevallom, voltak benne gyilkolós részek, de hát erről szól a könyv: a Viadalról,arról, hogy az egy Arénában összezárt gyerekek hogyan tudják megölni egymást, hogyan tudnak túljárni egymás eszén.
Ez így elég véresen hangzik, de nem az. Valójában egy olvasmányos könyv, engem csak az igeidő vagy micsoda zavart, amiben írták, de néhány oldal után azt is meg lehet szokni. 3 este alatt kiolvastam, de legszívesebben sose tettem volna le. Kíváncsi voltam, mi történik majd a szereplőkkel a következő fejezetben, mi történik a Viadal további résztvevőivel, és ki lesz a győztes?
Főleg azoknak ajánlom, akik szeretik a nagyon izgalmas, némi humorral fűszerezett könyveket.
Ne ítéljétek meg a könyvet a borítóról, vagy a fülszövegről, és ha nem sikerült rendesen kifejeznem magam,akkor az én véleményemről sem. Egy dolog viszont, ami független minden külsőségtől, az az, hogy a könyv fenomenális volt, és mindenkinek-kivéve a nagyon kicsi gyerekeket-nagyon nagyon ajánlom.
Teljesen beleszerettem ebbe a regénybe. Még vacsorázni is magammal vittem, hogy ne kelljen abbahagynom, és az asztal alatt olvastam...Az Éhezők Viadala lenyűgöző könyv. - Stephenie Meyer
Ha nekem nem, neki már biztosan elhiszitek :D
(És film is készül belőle:))

Írta:Pocok
Pontozás: 5/5

0 hozzászólás:

Megjegyzés küldése