"A jó könyv mindig megtalálta, ma is megtalálja azokat, akiknek íródott." - Vavyan Fable

2012. február 14.

Pokoli báléjszakák

Áll a bál, de para! Az öt izgalmas történet középpontjában a bál áll, pontosabban afféle para-bál, ahol aztán pokoli táncot lejtenek mindenféle lények. Délután, amikor még azon görcsöltél, hogy kétballábas vagy, és leginkább a ruhásszekrényed szegényessége aggasztott, eszedbe sem jutott, hogy maga a Nagy Kaszás visz majd táncba... Márpedig ő nem azért kért fel, hogy a toiletted dicsérje... Némely estély akciódússá fajul, olykor kivégeznek egy harapós kedvű vámpírt, angyalok csapnak össze démonokkal, szóval valamivel izgalmasabbak, mint egy retro öltönyös DJ szövegelése, és a lakásból sem kell kimozdulnod. Az ajtóval ne bajlódj, vagy bejönnek, vagy nem... Szóval, engedd el magad! Rémes estéd lesz!


Sokan belesétálhatnak abba a csapdába, amibe ennél a könyvnél én is beleestem. Megvettem azért, mert csupa jó író volt a borítón, és mert jól nézett ki. Hát igen...hiába az a mondás, hogy ne a borító alapján ítélj, én megtettem! És, hogy őszinte legyek, rosszul jártam.

Én nem azt mondom, hogy a könyv rossz, de azt sem mondom, hogy jó. Lehet, hogy amiatt, mert túl magasra tettem a mércét. Igen, most így belegondolva ez lehetett az egyik ok. A másik meg, hogy jobb szeretem ha egy könyv az egy könyv, és nem egy könyvön belül öt horror-story.

Végeredményben nem bántam meg, hogy elolvastam..sőőt...némely történet egészen jó is volt. (Néhány íróban tehát nem kellett csalódnom.) De ez csak az én véleményem. Vannak, akik szeretik a nem teljes történeteket.

Hogy ezek után hogyan ítélitek meg a könyvet, azt rátok bízom.

Pontozás: 5/3
Írta: Honey

0 hozzászólás:

Megjegyzés küldése