"A jó könyv mindig megtalálta, ma is megtalálja azokat, akiknek íródott." - Vavyan Fable

2013. január 29.

Csitt,csitt fancast #1

Sziasztok!
A Csitt,csitt hivatalos amerikai fanoldalán összegyűjtöttek néhány lehetséges színészt egyes szerepek betöltésére. Persze ők nem igazi jelöltek, csak a rajongók szeretnék őket.
Hogy kik is lettek a végén megszavazva?

Nora/Shelley Hennig

Nem mondom, hogy magasan, de azért szépen nyert :D
Mondjuk azért... Voltak meglepő nevek. Emma Watson? Selena Gomez? 
Oké, Nina Dobrev még talán talán... És Lucy Hale? 
Na de hát ízlések és pofonok :) 
Lássuk a következőt. 


Basso nyomozó/Billy Burke


Charlie? Hát... Ha engem kérdeztek, én Bassot mindig félvérnek képzeltem el... (kicsit sötétebb bőrű... spanyol... vagy valami... ). Mindenesetre én Billyt is imádom. Láttam már gonoszként és jóként is. Klassz színész. 
A többiek közül még Jensen Ackles az, akit így névről ismerek (nem csak névről... Odaát fan lettem, de hát na... ). Vele annyi a baj, hogy szerintem kissé fiatal lenne a szerepre. 
Jared Padelecki a másik odaátos srác... Ő még fiatalabb. 


Nora anyja, Blythe/Rachel Weisz


Wow! Egy félig magyar nő a Csitt,csitt filmbe? Rachel nekem annyira nem tűnik Blythe-osnak, de attól még illhet rá a szerep. Az elején Jamie-t is utáltam a Csontvárosba, most meg el sem tudom nélküle képzelni a filmet. 
Felmerül még Elizabeth Reaser, aki az Alkonyatban volt Esme, vagy Sara Cannig, aki a Vámpírnaplókban Jenna. De itt van még Holly Marie Combs is, a Bűbájos boszikból... Vegyes bazár. 

Mára ennyit. Holnap folytatjuk :D 

Írta: Pocok 

0 hozzászólás:

Megjegyzés küldése