"A jó könyv mindig megtalálta, ma is megtalálja azokat, akiknek íródott." - Vavyan Fable

2013. január 30.

Csitt,csitt fancast #2

Sziasztok!
És íme a második felvonás:

Marcie/Amber Heard

Róla nem biztos, hogy sokan hallottatok. Már játszott egy filmben Billy Burkkel, Nicholas Cage-dzsel, és még Johnny Deppel is. Én láttam színészkedni, és örülök, hogy rá esett a rajongók választása :D 
Akkor... AnnaSophia Robb, Becca választottja csak második lett. Engem ettől a csajtól kiráz a hideg. 
Jelölt volt még Ashley Benson a Pretty Little Liarsból, és lényegében az ismertebb színészek itt ki is fújtak. 


Vee/Ashley Benson
Úgy tűnik, a PLL színészét több helyre is jelölték :D Nekem a személyes kedvencem mindig is Arielle Kebbel volt erre a szerepre, de ő sajnos csak 2. lett... Hayden Panettiere-rel karöltve, aki a másik imádott jelöltem. 
Hm... Itt van még Candice Accola a Vámpírnaplókból, és Emma Stone is :D Na de... Demi Lovato? Te jó ég!! Nee! 


Rixon/Kellan Lutz
Én esküszöm rajongok Kellanért, de szerintem ezt a szerepet nem rá írták... Nagyon jól néz ki, klassz színész is, de valahogy nem Rixonos... Bár lehet, hogy ez csak az én véleményem :D 
Itt a többi jelölt csak eldugott sorozatokban szerepelt, így elég egyértelmű, hogy Mr Lutz magasan győzedelmeskedett.

Na és ki maradt ki? :D
Dabria! És persze a drága Folt :D
A Dabria szerep nyertesét, és a foltjelölteket(ez a szavazás még tart) holnap hozzuk ;)

Írta: Pocok 

0 hozzászólás:

Megjegyzés küldése