"A jó könyv mindig megtalálta, ma is megtalálja azokat, akiknek íródott." - Vavyan Fable

2012. október 7.

BC honlap és képek

Sziasztok!
Kaptunk egy újabb képet a forgatásról. Ezen Alden Ehrenreich (Ethan) látható Erwin Stoff és Molly Smith producerekkel, illetve Molly bátyjával, Richarddal.
Nem tudom, hányan látogattátok már meg ezidáig a BC movie hivatalos honlapját. Nekem csak ma sikerült, és meg is lepődtem, mert olyan képek vannak fent rajta, amelyekkel eddig sehol nem találkoztam.
A honlapot ITT nézhetitek meg.



Akik nem akarnak átugrani a másik weboldalra, lentebb megnézhetik azokat az eldugott képeket :)

Ezen Macon, Lena és Ethan látható. Vicces, hogy nemrég még mennyire fel voltam háborodva azért, mert Maconről kevés képet osztanak meg, erre máris belefutottam egybe.... Ironikus. xD 

Íme Ridley! Megsúgom nektek, hogy a könyvben nekem ő volt a kedvencem, és halálra idegesít, hogy vörös a haja, méghozzá ilyen lenyalt... Lehet, hogy én emlékszek rosszul, és így volt a könyvben is, de mégis... 
Emellett ez a ruha! *fütyül* Merész! :D
És figyeljétek csak a piros cabriót a háttérben. Szép kis kocsija van Ridley-nek! ;) 

Írta:Pocok

0 hozzászólás:

Megjegyzés küldése