"A jó könyv mindig megtalálta, ma is megtalálja azokat, akiknek íródott." - Vavyan Fable

2012. október 4.

Hunger Games/ nagyon sok dolog

Sziasztok!
Már olyan régen posztoltam normális bejegyzéseket, hogy kedvet kaptam egy kis fejtegetős beszélésre. :)

Nemrég a temérdek kép között mutattam egy ilyet is-->

Emlékeztek azokra az épületekre, amiknek a neve nekem legelőször nem ugrott be? 
Ha jól tudom, a Törvényszék volt az. Ahová azután terelték őket, hogy kihúzták a nevüket az Aratáson. 
No, ha minden igaz, ez az lesz. De vajon melyik körzeté? 

Persze megkezdődött a találgatás, de nemrég közzétették a teljesen elkészült épületet. 
A körzet számát még mindig nem tudjuk, de én hétnek vagy egynek tippelem. Talán kettőnek. 



Úgy tűnik, lassan befejezik a munkálatok, és végre elkezdődik a 75. Éhezők Viadala :D
Most már csak az a kérdés, a Futótűz vajon túlszárnyalja-e az első részt. 

Emellett kaptunk egy újabb képet Cinnáról, amint sminkelik. 


 Azaz a legendás Ve Neill próbálgatja az új Cinna-sminket. :)) 



És persze azt sem hagyhatom ki =>
Peeta baba! 

Még augusztusban a Tonner Doll Company adott nekünk egy kis ízelítőt a Hunger Games-es babáiról. Ehhez csaptuk most hozzá Peetát is.
Gale-ről és Katniss-ről is kaptunk már képeket, azokat lentebb láthatjátok.

Ami megdöbbentő volt, hogy több mint 169 dollárba kerülnek!
Ami (ha jól számoltam) 37000 forint!
Okés, én elég régen vettem vagy nézegettem már babákat, na de 37000 forint?!

Persze, bizonyos szinten meg is értem, hiszen... nagy dolog a Peeta baba, mert hát könyvkarakterből készült meg felkapott meg minden, na de egy (szerintem max.) 50 centis műanyagdarabért ennyi pénzt?!
És ezek még arról kezdenek beszélni, milyen fiatalnak tűnik a baba, és ezért nem teljesen peetás. Amerikaiak...

Akkor mutatom a Katniss és Gale darabokat is.

Tonner Gale
Tonner Katniss

Csak szerintem lett kicsit kockafejük? 

Ha már elkezdtem egy posztba írni az összes Hunger Games-szel kapcsolatok dolgot, akkor folytatom is. 
Bár ez inkább Jennifer Lawrence-s dolog. 

Kijött a legújabb filmje House at the End of the Street címmel, és mind az előzetese, mind pedig a hivatalos "besorolás" szerint : horror. 

"Egy édesanya és a lánya egy másik városban kezdenek új életet. Csak később szereznek tudomást arról, hogy pont egy olyan ház mellé költöztek, ahol egy gyermek megölte a saját szüleit. A család fia túlélte a gyilkosságot. Amikor az újdonsült szomszéd lány és az árva fiú összebarátkoznak, akkor derül ki, hogy a gyilkosság történetének koránt sincs még vége."

Előzetes:

Hm... Úgy emlékszem akartam még valamit, de egyszerűen nem jut az eszembe. Mindegy. Később még biztos jön egy bejegyzés a Hunger Games-szel kapcsolatban, de azt tuti megelőzi egy filmajánló. :DD
Nyugi, csak ajánló. 

Írta:Pocok

0 hozzászólás:

Megjegyzés küldése