"A jó könyv mindig megtalálta, ma is megtalálja azokat, akiknek íródott." - Vavyan Fable

2012. október 7.

Interjúk Írókkal #2 - Benina

Sziasztok!
Tisztában vagyok vele, hogy Becca Fitzpatrick lett megszavazva az októberi hónap írójának, és a közeljövőben hozom is vele az interjút, de addig is... :D
Sokszor hangoztattam szeptemberben és ebben a hónapban is, hogy szeretnénk egy kis meglepit csinálni. Nos, ez - mint az jó látszik - a Beninával készült interjú lesz.

Nem fűzök hozzá sok beszédet, inkább mutatom :D


1.     Mióta foglalkozol az írással? 
Mióta írni tudok, azóta találok ki történeteket. Amikor férjhez mentem, és megszülettek a manóim, évekig félretettem az írást, majd a Twilight hatására ismét klaviatúrát ragadtam.


2. Mi számodra a legjobb abban, hogy ismert író lettél, és mi a legrosszabb?
A legjobb, hogy rengeteg emberhez eljut, amit írok. Jó érzés tudni, hogy az emberek élvezik olvasni, amit leírok. Szeretem az írásaimmal kiragadni az embereket a szürke hétköznapokból.
A legrosszabb a népszerűség. Nem szeretek a középpontban lenni, azt szeretem, ha az írásaim vannak ott.

3. Milyen érzés volt, amikor kiadták az első könyved?
Végtelen büszkeséggel töltött el, hogy egy olyan kiadó, mint a Könyvmolyképző elég színvonalasnak találta az írásomat arra, hogy képviseljen az Olvasók előtt.

4. Mennyire vannak rád hatással az olvasói vélemények?
Sajnos kevés időm van, ritkán tudok reagálni véleményekre, de mindig hatással vannak rám. Fontos számomra a visszajelzés, hogy tetszik, amit és ahogy megírom. Az Olvasóim miatt vágtam bele ebbe az egészbe, és úgy fair, ha odafigyelek a véleményükre.

5. Az írói álneved utal valamire, vagy csak fantázianév?
BEni, Nina, és HanNA – a gyermekeim beceneveinek anagrammájából lett összerakva.

6. Nemrég jelent meg könyv formájában a legújabb sorozatod első része. Hogyan élted meg a kiadását?
A Farkasok nemzetsége a szívem egyik csücske. Minden történetem közül ezt szeretem a legjobban dédelgetni. Nagy örömmel töltött el, amikor a Kiadó úgy döntött, hogy kiadják.

7. A weboldaladon látható, hogy sok történeted fut egyszerre. Nehéz minddel foglalkozni?
Néha igen. Három gyerek, háztartás mellett csak éjjel jut időm írni, és addigra már annyi minden összegyűlik a fejemben, hogy katyvasz lesz belőle. De szerencsére szeretem a káoszt, könnyedén rendet teremtek benne.

A Bíborhajú sorozattal kapcsolatban 

8. Hogyan született meg Claire világának ötlete?
Szerettem volna valami vámpírmenteset, de szerethetőt alkotni. Úgy véltem, az Olvasóknak tetszene egy félig démon fiú és egy tisztavérű boszorka szerelme. Szerencsémre az Olvasóimmal hasonló az ízlésünk.

9. Van kedvenc karaktered a regényben? Ha igen, melyik az?
Igazából mindenki a szívemhez nőtt. Mindig az az aktuális kedvencem, akinek a fejével gondolkodnom kell, vagy akiről írom az adott fejezetet.

10. Kezdetben is trilógiának készült a sorozat?
Kezdetben trilógiának készült, de Olvasói nyomásra ki lett bővítve egy résszel: Bíborhajú 3+1. Milan könyve – Az Iudex végzete címmel fog megjelenni 2013-ban.

11. Van olyan karakter a könyveidben, amelyet élő személyről (ismerősödről, barátodról) mintáztál?
Nincs.

12. Hamarosan elérkezünk a Bíborhajú sorozat utolsó részéhez. Nehéz lesz búcsút venned a szereplőidtől?
Bár nem az utolsó rész, de lezártam ezzel egy trilógiát. Milan könyvében persze visszaköszönnek még a fontosabb karakterek, de így is furcsa lesz nélkülük. Claire, Kellan, Nice, a Cat és Lucas… Mind hiányozni fognak, és remélem, az Olvasók is így érzik majd, ha becsukják a Bíborhajú 3. Részét.


Nagyon szépen köszönjük az interjút, Benina! :) 

Írta: Pocok

0 hozzászólás:

Megjegyzés küldése