"A jó könyv mindig megtalálta, ma is megtalálja azokat, akiknek íródott." - Vavyan Fable

2015. december 25.

Sziszi könyves kívánságlistája 2016-ra (#6)

Úgy gondoltam, nem árt, ha én is egy csokorba szedem azokat a könyveket, amik (bár még nincsenek a polcomon) elolvasásra várnak, vagyis mindenképpen szeretném megszerezni őket.
Itt van hát az a 10 könyv, amit 2016-ban el szeretnék olvasni!


1. Tarry Fisher - Zűrös vörös: Imádtam az első részt, és mikor a végére értem, szó szerint zokogva reménykedtem a folytatásban. Ezt sajnos nem olyan módon kapom meg, ahogy szerettem volna, hiszen a cselekmény nem, csak a szemszög változik, mégis alig várom, hogy újra Tarryn írását olvashassam!

2. L. M. Montgomery - Anne otthonra talál: Emlékszem, akkor láttam, hogy molyon az első romantikus könyv, mikor a Mielőtt megismertelek c. könyvről írtam a kritikát. Akkor döntöttem el, hogy el fogom olvasni.

3. Daniel Keyes - Az ötödik Sally: Ezt a könyvet Lya ajánlotta még szeptemberben. Annyira felkeltette az érdeklődésemet, hogy most fel is került a listára. Magamtól biztos nem jutott volna eszembe, hogy elolvassam.

4. Agatha Christie - Tíz kicsi néger: Eddig sajnos csak egyetlen kötetet sikerült elolvasnom a krimik királynőjétől, ám azt annyira élveztem, hogy rögtön kedvet kaptam a többihez is. Sajnos mindig volt más helyette, de 2016-ban nem lesz több kifogás!

5. Agatha Christie - ABC gyilkosságok: Csak ismételni tudom önmagam. Kiválasztottam az írónő néhány könyvét, a top 3 pedig ide is felkerült. Igyekeztem a legjobbakat kiválogatni.

6. Agatha Christie - Az Ackroyd-gyilkosság: Háromig meg sem állok!

7. Cassandra Clare - Csontváros: Egyszer, pár évvel ezelőtt a kezembe vettem, majd néhány oldal után leraktam. Hogy miért, számomra azóta is rejtély. 2016-ban megfejtem!

8. Jessica Park - Titkolni bolondulásig: A napokban olvastam el az első részt, amiről hamarosan olvashattok kritikát. Egyértelmű, hogy muszáj ,,hallanom" a történetet Matt szemszögén keresztül is.

9. Szurovecz Kitti - Hópelyhek a válladon: 2016 őszén jelenik majd meg, ám én már most várom! Kitti rengeteg kedvcsináló idézetet osztott meg a közösségi oldalán, amivel kellően felcsigázott, és már most úgy érzem, hogy imádni fogom!

10. Szurovecz Kitti - A fény háborúja: Ez a könyv valamiért mindig elkerülte a figyelmemet. Pedig minden eddig megjelent könyvét olvastam az írónőnek, és nagyon szerettem ezt a sorozatát, valahogy mégsem olvastam el.

Reméljük, sikerülni is fog tartani magam ehhez a listához!

Írta: Sziszi

0 hozzászólás:

Megjegyzés küldése