"A jó könyv mindig megtalálta, ma is megtalálja azokat, akiknek íródott." - Vavyan Fable

2012. augusztus 25.

Andrew Lucas McIlroy - Álmokon túl

Sziasztok!
Bevallom nem szoktam olyan sok netregényt olvasni, és még ebbe sem kezdtem bele, de az előbb láttam a trailer-ét. És megfogott.
Majdnem libabőrös lettem(egy trailertől!). Mindenesetre felkeltette az érdeklődésem, és valószínű elkezdem olvasni. 


A trailerben az író saját művei vannak benne. Nem gondoltam volna, hogy mozgó képek nélkül is lehet egy ilyen jó valamit alkotni.

Ha megnézitek, akkor VÉGIG nézzétek. Akkor lesz a legnagyobb hatással rátok.

Ajánló:
Oliver Ralson első látásra átlagos fiatalembernek tűnik, nagyvárosi, olcsó albérletben lakik, gyorsétteremben dolgozik. Ám amint lehunyja a szemét, egy teljesen más földön, más világban jár. Egy olyan helyen, ahol sárkányok, manók és tündérek élnek, egy világban, ahol a mágia olyan természetes, mint nálunk az elektromosság. Egy világban, melyet sokkal inkább magáénak érez, mint amiben élni kénytelen.
Sokáig úgy tűnik, hogy a fiú látomásai, álmai csupán képzelgések, ám egy napon különös események veszik kezdetüket.
A ködön túlról, a mágikus átjáróból különös kis csapat érkezik, akik furcsa titkot osztanak meg a fiúval: ő valójában nem ember, hanem egy másik birodalom szülötte, egy nemes család leszármazottja, akire most nagy szükség volna odahaza, Aghar világán.
Ám nem ők az egyetlenek, akik a fiú nyomában járnak.
Miután többször is életveszélybe kerül, Oliver elfogadja társai segítségét, és együtt áthajóznak a mágikus tükörkapun keresztül. Odaát hihetetlen, mégis ismerős világ vár a fiúra, és rengeteg felfedezésre váró titok. Ám azon túl, hogy Olivernek meg kell találnia önmagát és elvesztett emlékeit, egy sokkalta hatalmasabb kihívás is vár rá: Aghar birodalmában szörnyű háború dúl, melynek kimenetele akár az emberek világára is hatással lehet.

Az első fejezetet itt olvashatjátok.
Írta: Pocok
U.I.: Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de a trailer engem a Gyűrűk urára vagy az Avatarra emlékeztet(egy picit).
U.I.2.:Gratula a szerzőnek a csodás rajzaiért!

2 hozzászólás:

  1. Szia! Az álmokon túl írója vagyok, köszi, hogy kitetted ide a trailert, és nagyon örülök, hogy tetszett! :)


    Üdv:

    Lucas

    VálaszTörlés