"A jó könyv mindig megtalálta, ma is megtalálja azokat, akiknek íródott." - Vavyan Fable

2012. augusztus 13.

Borítómodellek #3 - Clockwork Angel

Sziasztok!

Régen volt már poszt ebből a rovatból. Most sem azért készült mert eszembe jutott, hanem egészen véletlenül. Éppen egy szereplőgárda után kutakodtam, mikor találtam egy képet.

Na szóval, mint azt már bizonyára sejtitek, ma a Clockwork Angel borítójáról lesz szó-vagyis a rajta pózoló fiúról :)




 Lássuk, ki lehet az a modell a CA borítóján. 
Ezt a képet találtam:


Tudom, nem sok, hiszen bárki beöltözhet hasonló ruhába, lehet photoshop vagy csak egy véletlen.De akkor is... Szerintem hasonlít... A srác neve Gaspard Ulliel, színész és modell. 
Vannak olyan képek, amik alapján 99%-osan mondhatnánk: Ő tuti nem lehet a borítós Will!


De ott van az az 1%... Az a néhány másfajta fotó. 



Én amikor hasonlóságot keresek egy borító és egy lehetséges borítómodell között, akkor többnyire a jellegzetes vonásaikat veszem figyelembe, vagy az arcuk néhány egyedi részét. Szemöldök, orr, száj. 
A fiúról sajnos normális profil fotót nem sikerült halászni, de itt egy gyerekkori kép.


Hasonlít az orra a modelléhez.... Miközben felnőtt, gondolom nem deformálódott el. Habár sosem lehet tudni. 

Írta:Pocok

0 hozzászólás:

Megjegyzés küldése