"A jó könyv mindig megtalálta, ma is megtalálja azokat, akiknek íródott." - Vavyan Fable

2012. augusztus 15.

Árnyvadászok itt és ott

Sziasztok!

Megint találtam egy furcsa hasonlóságot két könyv között. Illetve Cassandra Clare TMI(TID,TDA) sorozata(i) és Böszörményi Gyula (magyar író) egyik könyve között. Éppen a Libri oldalát nézegettem érdekes könyvek után kutatva, amikor megtaláltam Böszörményi Jonatán kalandjai c. könyvsorozatának egyik részét. 

Cassandra Clare (külföldi) írónő megalkotta az árnyvadászok világát Amerikában, de úgy tűnik nem csak neki jutott eszébe ilyen karakterek formázni. Böszörményi Gyula is írt ilyen "lényekről". Tőle még nem olvastam ezt a sorozatot, szóval nem tudom ő milyennek képzelte el az árnyvadászokat. Mindenesetre furcsa, hogy két egymástól teljesen független író ugyanazzal a névvel alkot teremtményeket. (Akik szerintem eléggé különböznek...) Remélem sikerült értelmesen megfogalmaznom a mondandóm. Reggel van még nekem :)
Böszörményi Gyula - Árnyvadászok
Írta:Pocok

0 hozzászólás:

Megjegyzés küldése