"A jó könyv mindig megtalálta, ma is megtalálja azokat, akiknek íródott." - Vavyan Fable

2012. augusztus 29.

Borítómodellek #4 - Clockwork Prince

Sziasztok!

Újabb lehetséges borító modell a láthatáron.

Ez már nagyon találgatás számba megy, de azért megmutatom, mit találtam.

Éppen egy fanmade castingot nézegettem, amikor ráakadtam erre a modellre.
(Aki színészkedik is.)



És akkor lássuk kit is találtam. 



A neve Mitch Hewer, és mint azt már fentebb írtam, modellkedik is. 
Nekem ami igazán feltűnő hasonlóság volt, az a száj vonala. Meg úgy eleve a formája.
Talán még az orruk is hasonlít, bár ez másik képen jobban látszik. 


Ha jól megnézzük a kinagyított képet a borítóról, az ott pózoló Jemnek is van olyanja. (fura dudor)
Egyetlen dolog nem passzol, ami miatt valószínű nem Mitch az emberünk: a borítós Jemnek az állán van egy gödröcske.

Írta:Pocok

0 hozzászólás:

Megjegyzés küldése