"A jó könyv mindig megtalálta, ma is megtalálja azokat, akiknek íródott." - Vavyan Fable

2012. december 30.

BD 1. : a film vége

Sziasztok!


Én most történetesen sokkot kaptam!

Ugye tudjátok, hogy a Breaking Dawn első részének az a legvége, hogy a kamera Bella szeme fölé kerül, ő pedig éppen kinyitja. Ugye? Hát NEM!

Tegnap kedvet kaptam egy kis nosztalgiázáshoz, így elindítottam a filmet. Miután vége volt, még hagytam, hadd menjen, mert közben beszélgettem a nővéremmel. Egyszer csak hallom, hogy valaki beszél. Gyorsan odaviszem a filmhez...
Emberek... tudjátok... miután Bella kinyitja a szemét, jönnek a színészek nevei. Utána FOLYTATÓDIK A FILM!!!

A Volturi-t látjuk, amint egy ember kézbesít nekik egy bizonyos levelet (az esküvőre a meghívó). A Volturi beszélni kezd, hogy Edward apja üzent, mert felvett egy újabb tagot a klánjába... És még beszélgetnek egy keveset.

Én őszintén meglepődtem. Nem tudom, hogy a moziban hogy adták. De nézzük csak meg a trailert:
A legelején ott is van az a bizonyos jelenet... Hogy nem tűnt fel? :O
Volt olyan, aki látta azt a részt is?
Írta: Honey:)
U.i.: További felfedezések: a Thousand Years zene igenis szól a stáblista alatt.......
U.i.2.: Tanulság: az utolsó betűig nézz meg egy filmet! 

0 hozzászólás:

Megjegyzés küldése