"A jó könyv mindig megtalálta, ma is megtalálja azokat, akiknek íródott." - Vavyan Fable

2012. december 4.

Breaking Dawn Part 2.

Alkonyat: Hajnalhasadás - 2. rész PosterSziasztok!:)

Hűűűhaaa!
Nagyon nagy megtiszteltetésnek érzem, hogy írhatok erről a filmről. Fogadjátok sok szeretettel!

Renesmee, Bella és Edward félig ember, félig vámpír gyermeke megszületett. Bellának sikerült átváltoznia halhatatlanná, így elkezdheti végre új, boldog életét. Csakhogy a vámpírok uralkodóklánja, a Volturi tudomást szerez Renesmee létezéséről,és információik hiányában halhatatlan gyermeknek hiszik. A Volturi elindul Renesmee elpusztítására (ugyanis a halhatatlan gyermekek létrehozása tiltott a vámpírvilágban). Közben Cullenék (Edward és Bella családja) népes sereget gyűjt maga köré, akik tanúskodni fognak Renesmee félig embersége mellett. Vajon sikerül meggyőzniük a Volturit, aki mellesleg szeretné megszerezni magának Cullenék pár tehetséges vámpírját?



Hát kb...
Egyik szemem sír, a másik nevet (miközben a kritikát írom, a háttérben Twilight zene szól. Mellékesen megjegyzem, jövök majd egy bejegyzéssel csak a zenékről!;)). Persze nem azért sírok. Hanem azért, mert vége.
Akkor mi okom a boldogságra? Mert a sorozat mind könyvben, mind filmben csodálatos véget ért. Mind közül a legjobban ez a rész sikerült! És ez, meg kell hagyni, TÖKÉLETES lett! 



Rettenetesen nehéz most összeszedetten írni, de ami még nehezebb, az a spoilermentesség! Viszont megígérem, hogy nem spoilerezek, legalábbis úgy nem, hogy nem szólok előre!

Mindenek előtt szeretném megköszönni keresztanyukámnak, hogy volt olyan drága, és vasárnap este, spontán eljött velem megnézni! Tehát KÖSZÖNÖM! Mert Ő az egyetlen, akivel az utolsó betűig végig lehet nézni egy filmet! :)

Nem ússzátok meg ennyi hálálkodással! Ugyanis (bár ezt a weboldalt valószínűleg soha nem fogja olvasni) kimondhatatlan hálám az írónőnek, Stephenie Meyernek. Aztán a rendezőnek, Bill Condon-nak, a forgatókönyv írónak, Melissa Rosenberg-nek, és mindenekfelett a színészeknek, akik nélkül az egész nem sikerülhetett volna, és ha nem ők játsszák, akkor talán nem is lesz ilyen híres-hírhedt a film:  Kristen Stewartnak, Robert Pattinsonnak és Taylor Lautnernek, és mellettük még mindenki másnak, aki csak szerepel a stáblistán!

Bizony, bizony: NEVETTEM!!!:D
Oké... miután végeztem a köszönetnyilvánítással (:DD) jöhet a véleményem.

Én úgy ültem bele a moziszékbe, hogy: -Igen. Eljött a pillanat. Az utolsó részt nézem, és nincs tovább. Most mindenre NAGYON fogok figyelni! Bár a szívem egy része meghasad...:(
Figyeltem is! És be kell vallanom (bár nem szeretek mások előtt sírni... jó...nem voltak rengetegen, de azért összejöttünk egy páran) én megkönnyeztem. Ha egyedül lettem volna, akkor biztos vagyok abban, hogy patakokban folyt volna a könnyem. Így viszont csak nevettem (SOKAAAT!) és könnyeztem (megint csak sokat...:(), na meg köhögtem (sokat.xD) a "kedves" megfázásnak köszönhetően.

Őszintén el kell mondanom, hogy az első rész... sz... nem, nem használok csúnya szavakat! Szóval... gagyi! A második: alakul (sokat "fényezett" a filmen, hogy Jacob... azaz Taylor... értitek...:D) A harmadik: sokkal jobb volt, izgalmasabb, és vééégre Bella igent mondott az Edward-dal való házasságra. Meg persze megcsókolta Jacobot *_*. A negyedik rész: Na igen... Ez már valami!
És most, hogy az "ötödik" részhez értünk: tényleg tökéletes! Látványos effektek, szép tájak (még ha számítógépes is) és minden megvolt benne, ami egy jó filmhez kellett: jó színészek (nem érdekel ki mit mond) , vicces, izgalmas, szomorú jelenetek. És a legfontosabb: egy hatalmas csavar!!! Ez azoknak is meglepetést fog okozni, akik olvasták a könyvet! De én könyörgöm nektek, hogy ne csináljátok azt, amit Pocok, és ne spoilerezzetek magatoknak!!! Én, amint bekövetkezett a csavar, alig bírtam elfojtani a nevetésemet. Eskü! :D Belenéztem egy camos verzióba, és az amerikaiak ugyanúgy nevettek, sőőőt tapsoltak is! :DDD
Igen-igen! :D

Remélem Ildikó nem fogsz megharagudni, de ezt muszáj tőled idéznem!!! Egy kis magyarázat: keresztanyám a film után ezt írta nekem levélben: 
Szerintem is egy bomba volt ez a film. Hihetetlen kerek egész az egész vámpír történet.
Egyáltalán nincs benne semmi erőltetés. Egész éjjel a véres vámpír háborúval álmodtam :).

Hát igen. Mindenkiben mély nyomokat hagy a film, és a könyv is! :D

Egyébként sokan "fikázzák" ezt (meg a többi részt is) a csodafilmet, mert utálják a színészeket. Előítélettel kezdenek neki. Na... az ilyen emberek engem halálra idegesítenek! Tapasztalatból mondom, mindenféle kifogást hallottam már! Volt aki a színészeket ócsárolta, a teljesítményüket (ami nem mondom, az első részekben gyengébb volt, de rengeteget fejlődött a film és ők is!) a kinézetüket. Például azt, hogy Edward szeme piros vagy éppen sárga. Meg, hogy fénylik a napon. Ezeknek az embereknek üzenem: örülni kéne, hogy az írónő teremtett egy egyedi világot, történetet, szereplőket és nem maradt a hagyományos "elégek a napon, és agresszív vámpír vagyok" alapsztorinál. Arról meg igazán nem a színészek tehetnek, hogy a történet szerint a vámpíroknak színes a szemük. Ha nem viselnének kontaktlencsét, akkor meg abba kötnének bele! Így volt, így van, így lesz. Az emberek mindig találnak valamit, amit piszkálgathatnak, de csak mert irigyek. Még ha maguknak sem ismerik be. Nem kell senkit sem szidni. Ha nem tetszik, ne nézzék! Nem kötelező. Az, hogy elmondják a véleményüket rendben van, de nem mindegy, hogy milyen stílusban teszik azt, és az meg már végképp sértő, hogy ezzel más munkáját -amivel rengeteget foglalkozott, hogy másoknak örömet szerezzen vele- leminősítik.
Bocsánat, hogy ennyit írtam erről, de ezt most az olvassa, akit érdekel, és itt szabadon kifejthetem a véleményem, mert erről szól ez a bejegyzés.

Tehát vissza a filmre: 
Hiába keresek, egyszerűen lehetetlen hibát találni. Halál komolyan. De őszintén nem is akarok keresni! :D Majd Pocok, ha szeretné, akkor írhat egy jó kis U.I.-t, amiben leszid, de szerintem akkor is perfect volt! :)

Én maximálisan meg voltam elégedve. Így a végére egy pár kép a filmből (mintha nem lenne már így is elég a blogon. :D), meg mondom, ezzel nincs vége a BD-s bejegyzéseknek, hamarosan jövök a zenékkel, és egy vicces story-val, ami miatt egy csomót szerencsétlenkedtünk Pocokkal. :DD


 
Vissza a kezdetek kezdetéhez... :)
Tudtátok, hogy...
...valahogyan betekintést nyerünk majd az összes többi filmbe egy pár másodpercre? :DD

Nekem nagyon bejöttek a klánokba válogatott színészek! Tökéletes választás, látványos megvalósítás! :)

Pontozás: 5/5*
Írta: Honey:)
U.I.: Pocok vagyok. Tehát, ha már Honey így beharangozta, akkor igen, belekötnék a filmbe. Hogy lehet így elrontani azt a plakátot????? Azok a fejek!!! Úristen.... (bővebb vélemény ITT)
Amúgy magával a filmmel semmi bajom nincs, nekem is irtózatosan tetszett. Nagyon jól meg volt benne oldva minden! 
És a helytelen stílusban megírt negatív kritikákhoz azért példákat mondanék: csernobili róka, lámafejű indián, óriáskutya (ez lenne Jacob), vérszegény, sápadt barlanglakó (ez lenne Edward), antiszociális, buta tyúk (Bella). Ezeket nem én mondtam, csak gondoltam megmutatom, mások hogyan szeretik szidni a sorozatot (meg legalább megmosolyoghatjuk ezeket a megjegyzéseket).
U.I.2.: Pocok, kedves! Ne haragudj, de én ezen nem tudok mosolyogni. Nagyon is elszomorít a tény, hogy egyes emberek ilyen véleménnyel vannak. Ja, természetesen Honey voltam. 

0 hozzászólás:

Megjegyzés küldése